Mooie tijd toch ??Alleen moet de merrie bij de nationale keuring vrijdag al om 08:00 in de ring zijn
Leuk als je bedenkt dat we er anderhalf uur op rijden
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Mooie tijd toch ??
Leuk als je bedenkt dat we er anderhalf uur op rijden
nathalie16 schreef:Ik wel een beetje, maar ga toch alleen mar voor de ervaring?
Ik denk niet dat ik kalokoenen hoef in te draaien he.. want het losrijden is toch op zand en de baan zelf ook?
Simba_ schreef:Wij moeten geloof ik in de groep van 11:45Mooie tijd toch ??
Alleen moet de merrie bij de nationale keuring vrijdag al om 08:00 in de ring zijnLeuk als je bedenkt dat we er anderhalf uur op rijden
en rijdt ook al rond 6.45 weg..
nathalie16 schreef:Simba_ schreef:Wij moeten geloof ik in de groep van 11:45Mooie tijd toch ??
Alleen moet de merrie bij de nationale keuring vrijdag al om 08:00 in de ring zijnLeuk als je bedenkt dat we er anderhalf uur op rijden
Haha nou ik sta ook al om half 6 te vlechtenen rijdt ook al rond 6.45 weg..
Leuk he een merrie
ben wel een ochtendmens maar dit is wel extreem
nathalie16 schreef:Ik wel een beetje, maar ga toch alleen mar voor de ervaring?

Ik rijd hier morgen ook om 6 uur weg (of ik ga vanavond nog naar mijn schoonouders en rijd daar om 7 uur weg)...
Citaat:Haha hou maar op,, het is een vosmerrie van Jazz... Dus dan weet je het wel haha !
We moeten dus om half 6 WEGRIJDEN... Tel maar uit hoevroeg ik dan uit bed moetben wel een ochtendmens maar dit is wel extreem
Ik ben er ook, ga Leonie kijken.
nathalie16 schreef:Simba_ schreef:Wij moeten geloof ik in de groep van 11:45Mooie tijd toch ??
Haha nou ik sta ook al om half 6 te vlechtenen rijdt ook al rond 6.45 weg..
Leuk he een merrie
nathalie16 schreef:Ik hoef gelukkig pas woensdag!
Samsam schreef:nathalie16 schreef:Ik hoef gelukkig pas woensdag!
gelukkig??? weet je wel wat voor weer het woensdag wordt?
Citaat:Haha nou ik sta ook al om half 6 te vlechtenen rijdt ook al rond 6.45 weg..
Leuk he een merrie
Citaat:Je kant toch ook 's avonds vlechten?
asjemenou schreef:Heel veel succes in ieder geval alvast!
Voor ik dat nog vergeet!