[HK]De Boktreporters en fotografen kletstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK]De Boktreporters en fotografen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 20:25

Nop nog niks.. Misschien dat ik van de week lefkoekies ga eten en een belletje doe met toestemming van Brigitte nauurlijk.

Brigitte hoe is je wedstrijd gegaan vandaag? Hopelijk nog iemand gevonden om te lezen!
Wij zijn net terug uit Ouddorp. Kind mag weer blijven tukken bij opa en oma en ben gisteren voor het eerst de zee in geweest met 'm <3
Heb 't nu alleen een beetje zwaar, k mis m'n kind :+

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 20:28

Tuurlijk mogen jullie een belletje wagen! Als er na een week bijv geen reactie op een mail is geweest

Ja uiteindelijk iemand gevonden die wilde lezen. Eerste proef 168. De galopknop zat er iets te goed op
. Heb een aantal oefeningen die in draf moesten in galop uitgevoerd.

2e proef meer op de rem gereden 183 :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 20:32

Wacht ik 'm 'ff af tot laten we zeggen woensdag. Dan ben ik heel geduldig geweest dacht ik zo :+

Wally had haast dus :') wanneer moet je weer? Dan zorg ik ervoor dat ik in ieder geval in Schiedam ben, dan kan ik sowieso lezen/groomen/wally kroelen! :D

Moet toch weer een keer paarden kroelen. Zaterdag ponies geknuffeld op de geitenboerderie en mis het toch wel heel erg..

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 20:34

17 en 18 sept :)

Spaland durf ik nog niet echt aan met alles wat ze daar ziet..

Ja daar waar ze vorig jaar nog in de staak ging, steigeren en achteruit rennen doet ze het nu best netjes :D

Dit is ook mijn eerste winstpuntje, dus ben echt heel erg tevreden dat al het harde werken en toch doorzetten is beloond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 20:37

Die reserveer ik vast in de agenda ;)

Heb zelf geen wedstrijden gereden maar wel vaak genoeg op Spaland geweest om te weten dat dat inderdaad een onrustige/drukke locatie is. Zoveel wat daar voorbij komt..

Maar je eerste puntje, woeh!

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 20:42

Ik heb wel regelmatig op spaland gestart puur voor de kms. Maar nu we de goede weg hebben wil ik het ook niet verpesten :n Ben ecjt heel blij met haar. Het mag allemaal nog wel wat verfijnder en constanter , maar haar aandacht is nu bij mij. Dat is al heel wat.

Mensen hebben zich echt afgevraagd of ik niet beter kon stoppen met starten, maar ik geloof in dit paard en dat we kms moeten maken. Het is geen simpel dier en wat ben ik nu trots op mijn puntje.

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 21:30

Hier ook nog niks terug gehoord

maar wat super brigitte! Dan wordt het doorzetten toch beloond! *\o/*

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 22:51

Fijn Brigitte dat het nu zo goed gaat! En inderdaad zou ik het er ook niet op wagen.. Eerst 100% vertrouwen krijgen in elkaar!

Rachelle & Amke, balen! Hopelijk horen jullie snel iets en kunnen jullie snel een onwijs leuke dag gaan beleven!!

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 15:24

jooeehhoooeee wat een stilte!

selina jij zei dat je shilas en flip zou tekenen toch? heb je nu inplaats daarvan de lusitano gedaan? of ga je ze alsnog doen?

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 15:27

amkeVH schreef:
jooeehhoooeee wat een stilte!

selina jij zei dat je shilas en flip zou tekenen toch? heb je nu inplaats daarvan de lusitano gedaan? of ga je ze alsnog doen?

Nee, Q. Ik ging terugkijken en zie dat je het anders had kunnen opvatten. Bedoelde dat ik Eva - degene die Shilas en Flip heeft - ga bezoeken en haar paard heb getekend :P

Ze vond hem wel geweldig :D

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 15:31

ooohhh ik dacht dat je specifiek gezegd had dat je shilas en flip ging doen maar dat heb ik dan zelf bedacht denk ik _O-

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 15:34

Ik wilde Shilas doen en toen had m'n vriendin een mooie foto van Q :D

BB80

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 09:43

Goodmorning!!!

Best stilletjes op ons forum he?
We zijn allemaal druk en in afwachting van de clinic en HE zelf...

Nog maar 6!!! weken dames!

Evita en ik zijn blij want de dressuur toppers Diederik en Jill komen een clinic geven op vrijdag! Helemaal leuk vinden wij dat!!
Hoeveel weken van te voren word het rooster/draaiboek van de vrijdag bekend gemaakt? Weet iemand dat?

Benieuwd hoe het is afgelopen met de aankoop van de Fjord van Maureen en de verkoop van Wendy haar pracht 'pony'...
Is er al nieuws of heb ik erover heen gelezen?

Al nieuwe data's voor de clinics?
Evita en ik gaan 13 augustus op stap naar Danielle van Leeuwen.

Fijn weekend allemaal, tot heel binnenkort! :)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 09:47

Ik baal echt dat Diederik alleen vrijdag komt :(

Wij hadden een datum, maar die kon helaas niet doorgaan dus nu een nieuwe datum plannen. Hopelijk lukt het nog voor de deadline :=

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 10:36

Hier gaat het met de fjord heel goed :D
Ik heb volgende week vrijdag de keuring!

Verder wacht ik nog steeds met een stuk minder geduld tot mijn rieky young video online is. Olymp & Leo als die niet goed is moet je het ook zeggen. Brig zei namelijk op 4 juli de app dat die dat weekend terug zou komen en dat het dan online zou gaan.

Prima als er opeens wat gewijzigd wordt maar GEEF MIJ GEWOON EEN DATUM. Dan zijn jullie ook van mn gezeik af. ;)

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 12:38

Je hebt gelijk Maureen. Hier wegens prive dingen echt een flinke achterstand in dingen. Mijn moeder is met hartproblemen opgenomen in het ziekenhuis. Ik ga je maandag blij maken, want dna heb ik eindelijk vrij na een bijna 60 urige werkweek..

En als ik iets vergeet stuur gewoon een appje. Op mn werk kan ikcmakkelijk op whats app kijken :))

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 12:39

Dan wil ik jou heel veel sterkte wensen brig :(:) Hopelijk knapt ze snel op!

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 12:45

Voor de mensen die het trouwens leuk vinden om meer over een paddock paradise te weten te komen, ik heb laatst in samenwerking met een youtuber (felinehoi) een video gemaakt over pp.
[VSW] Een kijkje in ons Paddock Paradise

BB80

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 15:27

Leuk om te horen Maureen, grote kans dus dat je binnenkort een pracht beest in je bezit hebt? Nog steeds hetzelfde paard als uit dit topic?
Ga voor je duimen dat de keuring vrijdag groen licht geeft voor een nieuwe stal en vriend <3
Wat zal je blij zijn :j

Het werkt niet echt motiverend als je lang moet wachten. Wij werken ook allemaal hard met heel veel andere druktes er omheen en komen ook netjes optijd met onze opdrachten voor de afgesproken deadlines.
Heeft niet zoveel met geduld te maken maar meer met gemaakte afspraken.
Snap dat je dit onwijs jammer vind en het is ook wel al een tijd geleden dat we bij Rieky waren.

Beterschap voor je moeder Brigitte, ligt ze nog steeds in het ziekenhuis en weten ze wat ze heeft?

Zet 'em op Bokt Team, hopelijk lukt het jullie de komende weken ons helemaal op te warmen voor HE!
Wat mij betreft mag er wel een beetje meer teamspirit ingebracht worden.
We gaan er samen wat gaafs van maken toch?

Wie is de eerst volgende opweg naar hun clinic?

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 15:55

Sterkte Brigitte!

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 16:07

sterkte Brigitte!! :(:)

Wij hebben nog geen reactie terug van onze clinicgevers, dus dat wordt een keertje bellen.
Bij ons 2 zit de spirit er goed in hoor, we zijn in iedergeval onwijs blij met ons duo'tje! Donderdag gaan we weer iets samen doen *\o/* Als marijn niet opgeroepen wordt om te werken

Hoe was het trouwens op de bh kim? zijn de stallen naast de nieuwe bak al af?

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 16:14

Ik zal straks even op de andere reageren. :)

Ik heb het enorm naar mijn zin gehad! Helaas kleine mis communicatie gehad wat betreft de stalling maar dat is goed opgelost. :) Laura en ik hebben veel buiten gereden, in het tweede bos waren gelukkig weinig dazen!
Verder hebben we natuurlijk ook gebruikt gemaakt van de zwemvijver. :o de nieuwe binnenbak zag er ook heel mooi uit, laatste dag nog even in de bak van 20x80 gereden. 8-)
Stallen naast de nieuwe binnenbak zijn inderdaad helemaal af, wel raar om te zien dat de achterste buitenbak er niet meer is. :p
Kortom een hele hoop plezier in 3 dagen! :D

BB80

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 16:14

Jeetje Maureen...Gave video zeg, ziet eruit als een wereld stek!
Wel een tijdje lopen (zoeken!) als je je paard nodig hebt om te rijden :j /3

Komt Fjordenvriend hier ook te staan?

Evita en ik hebben er ook zéker zin in en zijn ook blij met onszelf als duo! Hihi!
Jullie zijn ook een leuk setje hoor Amke! Extra leuk als het klikt, jullie kende elkaar niet toch?

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 16:22

Super leuk Brigitte, je spring/cross foto's! Ik vind het crossen ook enorm leuk! :D ik doe ongeveer 5x per jaar mee aan een cross-training met Vrouwke. :)

Grappig! Ik keek vanmiddag toevallig het filmpje van feline op youtube. Ik dacht toen, ik ken diegene in het filmpje ergens van! Ik heb haar vaker gezien.. nu brand het lichtje! Jij bent het! Hahaha :')

Pfue schrikken Brigitte! Sterkte! Hoe gaat het nu met je moeder?

En wat betreft de teamspirit, tussen kim en mij zit het wel goed! Wij hebben ontzettend veel zin in Horse-Event. :D

Over 2 weken ga ik nog een weekje naar het strand samen met mijn paard en eind augustus ga ik nog 3 dagen naar de Herpenduinen. <3  leuke vooruitzichten dus!

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 17:03

Halloowaa!

Inderdaad wat is het stilletjes hier! Ik mis die gezelligheid wel een beetje moet ik zeggen!

Hopelijk komt je video snel online Maureen!! En spannend voor de keuring van je fjord!

Brigitte, beterschap met je moeder!

Amke, hopelijk reageren ze dan wel op een telefoontje!

Teamspirit bij Kim en mij? Hoe kom je daar nou bij?? Haha nee dat gaat super goed, we hebben zelfs al een aantal clinic op geschreven die we graag zouden willen zien, en dan nog afwachten welke we vanuit bokt moeten kijken, en dan proberen te passen en te meten met onze eigen gekozen.. We hebben ook 2 reserve dacht ik.. voor dat we vanuit bokt eentje t zelfde moeten doen of voordat die tegelijk valt met een clinic van bokt! Dus wat dat allemaal betreft, zitten wij goed!