Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Manny schreef:Ik kan ook foto's maken gedurende de week. Mis nu nog de juiste lens maar als die er tegen die tijd wel is zal ik mijn camera mee nemen.
Ik zit alleen een beetje met hoe is alles 'beveiligd' als je zelf aan het rijden bent, mijn camera wil ik liever niet 'zomaar' ergens neerleggen.
SRY schreef:- laura -pim - L
- Manja- Utavonia - M
- Lemanthia - Winnetou - L
- Susan - Gadget - S
- Kirsten - Wyron - S
- Sofie - Da Vinci - S
- Franca - Mexx - S
- Mariska - Nevada - L
- Martine - Levi - S
- Manon - Charlie Brown - S
- Soraya - Cavella - S
- Floor - Ed King - S
Truien:
- Lemanthia - Winnetou L
- Manja- Utavonia - M
- Laura - Pim - L
- Susan - Gadget - S
- Kirsten - Wyron - S
- Sofie - Da Vinci - S
- Franca - Mexx - S
- Mariska - Nevada - L
- Manon - Charlie Brown - S
- Soraya - Cavella - M
- Floor - Ed King - M
Kwam duidelijk naar voren dat Gadget het heel moeilijk vindt om met kritiek om te gaan en om fouten te maken en dat hij daarna ook dagen van slag kon zijn. Dat kwam weer vanuit zijn verleden (Gadget heeft een nogal naar verleden gehad..). Ook gaf hij aan dat hij alleen wil werken met mensen die voldoende kwaliteit hebben

Beestje is niks gewend en echt volledig groen, in mij heeft hij al volledig vertrouwen mja of hij dat bij andere ook doet.. Tis een ontiegelijk slim dier dus wie weet snaptie dat het voor zijn welzijn is. Agh we gaan het meemaken, zal straks een update plaatsen! Even snel de hondjes laten plassen en gaan en hopen dat me auto niet weer me laat staan aan de zijkant van de weg wat hij gister 2 keer deed!!! Heb hem even streng toegesproken dattie terug gaat alstie weer dat soort trucjes doet. hahaha agh altijd blijven lachen toch..
wordt wel 1 van de laatste keren, want ik ga genoeg op pad de komende tijd dus dan ga ik niet voor 'n les helemaal die kant op.