Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Venthe schreef:Ja wel een goede investering jaa!
Ik woon nu ook al samen, maar nu wonen we in een 1 kamerappartement en we krijgen een 3 kamer appartement dus dat geeft wel meer het gevoel van een echt huisje. Heb er in ieder geval heel veel zin in! Vrijdag en zaterdag alles schilderen en zondag over
ooh wat leuk wanneer wil je die roadtrip gaan maken? Alleen? En waar wil je naartoe?

Ik ben echt heel ouderwets! 
). Waarschijnlijk wordt het Griekenland of Malta. Of helemaal niet. M'n ouders gaan namelijk een week naar een huisje in Frankrijk, en wij mogen mee... Het is de laatste keer dat ik nog met m'n ouders mee kan, dus is misschien ook wel leuk om met hen mee te gaan. Het is een stuk goedkoper in elk geval!
Het overlapt elkaar qua vakanties dus allebei kan niet helaas (en dan moet ik Uggs minimaal 3 weken missen!).
Ben benieuwd!
Ik heb 2 dekjes voor Uggs, in z'n totaliteit (onee, 3 met m'n wedstrijddekje erbij). Ik heb 1 hoofdstel, 1 zadel, 1 set peeskappen en zelf loop ik rond in oude rijbroeken en een oud t-shirt die afgeschreven is voor m'n gewone kledingkast.

! 

Wat een mafkees. M'n schoonouders hielpen even met opstappen enzo, hadden wel van te voren gelongeerd en schoonpa had haar aan de longeerlijn vast, maar ze ging toch nog even doen alsof ze niet zadelmak was.
Haha. Wel weer een stap in de goede richting!