don110 schreef:Kom ik ook binnenvallen
Ik wil ook heel graag naar de alround t/m 20, Maar ben dan 15. Ik twijfel omdat ik dan alleen moetNog meer mensen die naar die week gaan?
Ik! en ik ben dan 16 jaar:).
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
HTM schreef:paarden moeten bij paarden, en pony's mogen wel bij paarden mits je 18 jaar of ouder bent.
Is net zoals bij de wedstrijden.
don110 schreef:Oke nou dat scheelt! ik ben dan btw bijna 15, nog nét 14.![]()
Lijkt me superleuk! en ik ga me zeker inschrijven.
Alleen het paard waarmee ik ga mag niet meer springen, is dit een groot probleem? kan ik dan bijv. ruilen?
Alleen het paard waarmee ik ga mag niet meer springen, is dit een groot probleem? kan ik dan bijv. ruilen?
ik heb dit ook een jaar gedaan, heb zelfs toen nog gewoon dressuurmatig les gehad tijdens deze lessen. en tijdens de cross kan je natuurlijk je paard gewoon lekker laten rondgalloperen en een walletje doen... of waterbakkie bente12 schreef:lrtj_ schreef:Kan gebeuren toch
haha klopt! maar krijg je op maandag 2 dressuur lessen en voor de rest dressuurles en spring/cross/buitenrit? en dan op vrijdag keuzeles?
bente12 schreef:lrtj_ schreef:Kan gebeuren toch
haha klopt! maar krijg je op maandag 2 dressuur lessen en voor de rest dressuurles en spring/cross/buitenrit? en dan op vrijdag keuzeles?