Toch niet kunnen slapen haha.. Wil ook graag weten wat er allemaal t krijgen is? En kun je ook het terrein af en weer op, om even spullen in de auto te leggen?
Ik ben vandaag ook naar horse event geweest met mijn pony. Mijn pony werd geholpen door Annemarie van der Toorn met trailerladen en obstakeltraining Het was een geslaagde dag!
Dan heb ik jou gezien!! In de NH-Cirkels?
Ja dat klopt Ik vond het echt goed gaan.
Mjetterd
Geplaatst: 08-09-12 00:20
Post je een verslag op bokt ?
Nou, het feestje duurde te lang en nu ben ik te laat in bed. Nou even 5,5 uur slapen en dan richting HE!
Morgen ben ik om 16.00 te vinden in de NH-cirkels bij de clinic van Horst Becker. Om eerlijk te zijn weet ik niet zo goed wat er gaat gebeuren en wat ik mee moet nemen. Heb zelf geen dubbel longe dus neem maar 2 losse mee. Ik ben te herkennen aan een rose shirt en geruite rijbroek of spijkerbroek. Evt een jas met Stal Kaleido erop maar dat zou betekenen dat het slecht weer is dus daar ga ik niet van uit. Daarbij ben ik een iets oudere bokker. Maar het meest herkenbaar is mijn paard, vrij wit met een lange voorpluk en licht verbleekte appaloosavlekken. En hij is net als ik maar 1.60m.
MadelonSunny
Geplaatst: 08-09-12 00:57
Ik weet niet meer of ik er morgen ben.. Ik ben al heel de week flink verkouden en de laatste dagen allemaal kriebelhoest. Deze nacht is het ergst, ben hartstikke moe maar kan niet slapen. Ik ga maar even naar beneden voor wat honing in de hoop dat het beter wordt..
Ik heb vandaag ook een slechte dag merk ik, mijn gewrichten en spieren doen zeer. En niet op 1 plek nee op tig plekken. Wordt dus langzaam lopen vandaag want dat doet het meeste zeer...