Dat ik straks als sjieke engelse kakmadam mag rondrijden op Horse Event! (okay okay alleen vrijdags, za en zo doet de vaste rijder het, haha! Maar toch!) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat ik straks als sjieke engelse kakmadam mag rondrijden op Horse Event! (okay okay alleen vrijdags, za en zo doet de vaste rijder het, haha! Maar toch!)
Dan moet het wel hele bijzondere outfit zijn.
Foto?
En nu hopen dat er op vrijdagochtend mensen wakker zijn en ik niet in een piste met lege tribunes moet rijden
Misschien als het klaar is, morgen ga ik die rok maar eens even verbouwen denk ik...
Ben helaas alleen zaterdag op HE.
Yonker schreef:Ligt er maar net aan waar je kan parkeren... Je kan geluk hebben en redelijk dichtbij zitten of een stukkie lopen.
Ik hoop niet dat het weer zo gaat regenenVorig jaar zaten al die auto's vast en toen moesten ze er allemaal uitgetrokken worden, ik kreeg hem er ook niet uit maar zo'n man was zo lief om hem er even uit te rijden
hmz ik denk dat ik maar me pa ze auto meeneem die is een stuk minder zwaar dan me eigen auto