Equitana 2011

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 12:21

Wij gaan zaterdag!

Heb er zoooooveel zin in :# :):)

Mijn lijstje:
2 rijbroeken
Bruine bodywarmer
bruine cap
hoofdstel
bling frontriem

En eventueel nieuwe dekjes (hangt ervanaf wat ik tegen kom)

Ik heb iig gespaard, en t pap gaat mee.. :Y)
Laatst bijgewerkt door sashafierce op 14-03-11 12:22, in het totaal 1 keer bewerkt

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 12:22

Hihi ja dat was wel de bedoeling!

Bedoelde eigenlijk alles wat ik leuk vind (en dat is nog veel :P )
Maar dat snapte je vast wel!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 12:23

iSaBeLL schreef:
Oke, is het dan wel de moeite om alleen voor de stands te gaan :) ?

Wij hebben de shows niet bekeken en ook de demonstraties maar 2 half en half gevolgd en dan nog hebben wij een hal moeten overslaan omdat het toch echt tijd werd om naar huis te gaan aangezien het toch 3 uur rijden is voor ons.

Aan de stand waar ik mijn cavallochaps heb gekocht werden massaal lederen laarzen gepast en gemeten. Ook mijn been werd opgemeten voor mijn chaps. Nu nog een stel nieuwe schoenen voor erbij en ik kan de zomer tegemoet gaan.

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 12:25

petraaken schreef:
iSaBeLL schreef:

Wij hebben de shows niet bekeken en ook de demonstraties maar 2 half en half gevolgd en dan nog hebben wij een hal moeten overslaan omdat het toch echt tijd werd om naar huis te gaan aangezien het toch 3 uur rijden is voor ons.

Aan de stand waar ik mijn cavallochaps heb gekocht werden massaal lederen laarzen gepast en gemeten. Ook mijn been werd opgemeten voor mijn chaps. Nu nog een stel nieuwe schoenen voor erbij en ik kan de zomer tegemoet gaan.

Oke thanks!

En kaartjes kan je gewoon daar aan de kassa kopen las ik,
en kan je de auto daar gewoon parkeren zonder parkeer kaart oid?
Laatst bijgewerkt door iSaBeLL op 14-03-11 12:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Miepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 12:25

iSaBeLL schreef:

Volgens mij kan je daar best de hele dag mee zoet zijn :j

petraaken

Re: Equitana 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 12:33

gratis parkeren doe je op P10 en dan wordt je met pendelbussen aan de hallen afgezet. Wij hadden geluk en konden nog op P5 parkeren. Wel tegen betaling maar dan was het ook wel lekker dichtbij. Wat wel zo handig was met al onze zakken met folders en aankopen.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 12:34

Antoontje schreef:
iSaBeLL schreef:

Volgens mij kan je daar best de hele dag mee zoet zijn :j

Met shoppen alleen al ben je echt de hele dag zoet. Wil je de shows ook volgen moet je echt meerdere dagen uittrekken.

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 12:35

petraaken schreef:
gratis parkeren doe je op P10 en dan wordt je met pendelbussen aan de hallen afgezet. Wij hadden geluk en konden nog op P5 parkeren. Wel tegen betaling maar dan was het ook wel lekker dichtbij. Wat wel zo handig was met al onze zakken met folders en aankopen.

dankje :)

dus je hoeft niet van te voren te zorgen dat je een parkeerbewijs oid heb,
dat kan ter plekke..

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 12:35

Moet wel zeggen dat die trolley's inderdaad ondingen zijn. Heb ze tig keer tegen mijn benen gekregen of ik struikelde er bijna over. Rugzakken zijn veeel handiger dan.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 12:37

iSaBeLL schreef:
petraaken schreef:

dankje :)

dus je hoeft niet van te voren te zorgen dat je een parkeerbewijs oid heb,
dat kan ter plekke..

Parkeerbewijs hebben ze bij ons niet eens gevraagd. En de Duitse politie is erg behulpzaam met de weg te wijzen. :j

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 12:57

Ik ga uiteindelijk ook nog op de zondag. Al leuke ankopen hier gezien van enkele die al zijn geweest, leuk!

Ik ben op zoek naar een lichtbruin hoofdstel en borsttuig voor erbij, dus erg vriendelijk geprijsd. Iemand die weet of ik dan zal kunnen slagen?

En verder een mooi dekje, plastronspeld nieuwe rijbroek enzo kan er ook altidj wel bij :)

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 13:01

Ik wil meer aankopenfoto's!!!!

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 13:03

petraaken schreef:

P10 is niet gratis, staat wel op de site, maar we moesten 7 euro betalen.. Konden wel samen gratis met de bus naar de messe...

verder was het erg gaaf.... heel veel gezien, ook veel van de shows.. en geshopt uiteraard..

2 dekjes gekocht, bandages, twee halsters en een borstel....

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 13:14

Hallo,

Ik ga zondag naar Equitana, ik weet nog niet met welke auto ik ga en daarom kan ik geen umweltsticker meer bestellen.
Ik parkeer dus op P10. Weet iemand wat het adres is van die parkeerplaats? Dan kan ik het alvast invoeren op de tomtom!

Oja nog een vraagje; die schuttlebussen, hoe vaak gaan die en hoe lang duurt dat?

Verder vroeg ik me ook af of het een groot risico is om kaarten aan de deur te kopen? Ik zorg dat ik er rond 10 uur ben.

Bedankt.

Groetejs Nicol

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 13:16

xNicolx schreef:
Hallo,

Ik ga zondag naar Equitana, ik weet nog niet met welke auto ik ga en daarom kan ik geen umweltsticker meer bestellen.
Ik parkeer dus op P10. Weet iemand wat het adres is van die parkeerplaats? Dan kan ik het alvast invoeren op de tomtom!

Oja nog een vraagje; die schuttlebussen, hoe vaak gaan die en hoe lang duurt dat?

Verder vroeg ik me ook af of het een groot risico is om kaarten aan de deur te kopen? Ik zorg dat ik er rond 10 uur ben.

Bedankt.

Groetejs Nicol

Lilienthalstrasse...

de bussen gaan als ze vol zijn, en het duurt ongeer 10/15 minuten tot aan de beurs.. en je stopt voor ingang oost. Ik heb ook kaarten aan de deur gekocht, ik was er ook om 10 uur en het gaf geen problemen....
Laatst bijgewerkt door Bo_Y op 14-03-11 13:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Roweentje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 13:17

Ik ben er nu 2 keer geweest en steeds kaarten aan de deur gekocht. Heeft nooit problemen gegeven.
Kan je alleen met stickers op de parkeerplaatsen staan buiten P10?
Wij hebben alle2 de keren op P10 gestaan. De bussen rijden redelijk vaak zoals ik me kan herinneren maar zitten wel stampevol.

Wij gaan morgen trouwens. Doordeweeks is het niet zoooo druk als in het weekend, dus ik ben benieuwd.

Janneke_Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 13:19

volgens mij begint t op zondag ook pas om half 11, kaarten zullen dus niet zo'n probleem zijn denk ik als je er op tijd bent

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 13:19

Sinelia schreef:
xNicolx schreef:
Hallo,

Bedankt.

Groetejs Nicol

Lilienthalstrasse...

de bussen gaan als ze vol zijn, en het duurt ongeer 10/15 minuten tot aan de beurs.. en je stopt voor ingang oost. Ik heb ook kaarten aan de deur gekocht, ik was er ook om 10 uur en het gaf geen problemen....

Top, bedankt voor je antwoord!

Miepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 13:22

Janneke_Tri schreef:
volgens mij begint t op zondag ook pas om half 11, kaarten zullen dus niet zo'n probleem zijn denk ik als je er op tijd bent

Citaat:
Openingstijden

dagelijks 10.00 - 19.00 uur

Dit staat op de site..

Janneke_Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 13:26

Ik bedoelde dat de shows dan volgens mij beginnen, t lijkt me logisch dat de hal eerder open is. ;)

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 13:27

minouesmee schreef:
aliealie, waar heb jij je kentuckyvestje vandaan? :)

uh welke hal het exact was weet ik niet meer, je gaat met de trap naar boven, linksaf en dan bijna op het einde een standje met allemaal kentucky ook goedkope rijbroeken van dit merk, met of zonder leren zit voor 29.95 en 39.95

SJANNE_DARK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 13:30

Hoi bokkers,

Ja ik ga ook gezellie met klasgenootjes. Doe paardenhouderij dus school heeft eens wat goeds geregeld.
maar vraagje van deze kant. Wat zijn ongeveer de prijsen? Misschien heeft iemand wat idee prijzen voor ons. Wat kost ongeveer een dekje, halster, hastertouw deken etc.

we hebben er zin in en gaan donderdag:D

aliealie

The_Princess schreef:
aliealie schreef:
Ik vond het echt fantastisch, wat een shopwalhalla, heerlijk!
Ik heb echter halverwege de dag nog wel bij moeten pinnen, want met 100 euro kom je niet erg ver.
Heb een setje gekocht van een mooi stofje zwart dekje met goud + bijpassend oornetje (vrouwtje maakte dit volgens mij zelf, erg orignineel)
ehh een ruitjes bomber met bijpassend ruitjes dekje
Een vanillekleurige rijbroek voor 20 euri's, leuk voor de zomer
Een nieuwe cap voor 20 euro
Een kentucky vestje voor 20 euro
En 2x snoep geschept bij Marstall voor 3 euri, ik blijf erbij wat een fijn merk.

Vond het allemaal erg goed geregeld, vanaf het parkeren tot aan de hallen, ze leiden het daar in goede banen, met al die mensen.
Eten en drinken was niet erg goedkoop, maar heb ik ook nog welleens duurder meegemaakt.

We hebben echt een topdag gehad, we zijn redelijk vlot over de beurs gegaan, zo van 11 tot 5 uur en we hebben alles kunnen zien, helaas wat minder show/en clinics dan moet je er naar mijn idee toch wel twee dagen heen.

nieuwe cap staat op bij mij op me lijstje, 20 euro is niet duur heb je er een foto van?:O

Hij lijkt sprekend op het model van Horka, ook tuv-goedgekeurd. Was bij een standje op het einde van hal 5. Was een standje met allemaal restanten had ik het idee. Normaalweg koop je deze cap niet voor 20.

Janneke_Tri

minouesmee schreef:
aliealie, waar heb jij je kentuckyvestje vandaan? :)

aliealie schreef:
uh welke hal het exact was weet ik niet meer, je gaat met de trap naar boven, linksaf en dan bijna op het einde een standje met allemaal kentucky ook goedkope rijbroeken van dit merk, met of zonder leren zit voor 29.95 en 39.95

Heb je misschien ook broeken van mountain horse gezien?

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 13:34

Leuk al die info :D Altijd handig..
Wij gaan waarschijnlijk vrijdag :)

Kentucky, zijn dat 'gewone' maten en hoe vallen die precies? 't zou nl. voor mij ook niet verkeerd zijn een beetje een goede broek te hebben.