Heb er zoooooveel zin in

Mijn lijstje:
2 rijbroeken
Bruine bodywarmer
bruine cap
hoofdstel
bling frontriem
En eventueel nieuwe dekjes (hangt ervanaf wat ik tegen kom)
Ik heb iig gespaard, en t pap gaat mee..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
iSaBeLL schreef:Oke, is het dan wel de moeite om alleen voor de stands te gaan?
petraaken schreef:iSaBeLL schreef:Oke, is het dan wel de moeite om alleen voor de stands te gaan?
Wij hebben de shows niet bekeken en ook de demonstraties maar 2 half en half gevolgd en dan nog hebben wij een hal moeten overslaan omdat het toch echt tijd werd om naar huis te gaan aangezien het toch 3 uur rijden is voor ons.
Aan de stand waar ik mijn cavallochaps heb gekocht werden massaal lederen laarzen gepast en gemeten. Ook mijn been werd opgemeten voor mijn chaps. Nu nog een stel nieuwe schoenen voor erbij en ik kan de zomer tegemoet gaan.
petraaken schreef:gratis parkeren doe je op P10 en dan wordt je met pendelbussen aan de hallen afgezet. Wij hadden geluk en konden nog op P5 parkeren. Wel tegen betaling maar dan was het ook wel lekker dichtbij. Wat wel zo handig was met al onze zakken met folders en aankopen.
iSaBeLL schreef:petraaken schreef:gratis parkeren doe je op P10 en dan wordt je met pendelbussen aan de hallen afgezet. Wij hadden geluk en konden nog op P5 parkeren. Wel tegen betaling maar dan was het ook wel lekker dichtbij. Wat wel zo handig was met al onze zakken met folders en aankopen.
dankje
dus je hoeft niet van te voren te zorgen dat je een parkeerbewijs oid heb,
dat kan ter plekke..
petraaken schreef:gratis parkeren doe je op P10 en dan wordt je met pendelbussen aan de hallen afgezet. Wij hadden geluk en konden nog op P5 parkeren. Wel tegen betaling maar dan was het ook wel lekker dichtbij. Wat wel zo handig was met al onze zakken met folders en aankopen.
xNicolx schreef:Hallo,
Ik ga zondag naar Equitana, ik weet nog niet met welke auto ik ga en daarom kan ik geen umweltsticker meer bestellen.
Ik parkeer dus op P10. Weet iemand wat het adres is van die parkeerplaats? Dan kan ik het alvast invoeren op de tomtom!
Oja nog een vraagje; die schuttlebussen, hoe vaak gaan die en hoe lang duurt dat?
Verder vroeg ik me ook af of het een groot risico is om kaarten aan de deur te kopen? Ik zorg dat ik er rond 10 uur ben.
Bedankt.
Groetejs Nicol
Sinelia schreef:xNicolx schreef:Hallo,
Ik ga zondag naar Equitana, ik weet nog niet met welke auto ik ga en daarom kan ik geen umweltsticker meer bestellen.
Ik parkeer dus op P10. Weet iemand wat het adres is van die parkeerplaats? Dan kan ik het alvast invoeren op de tomtom!
Oja nog een vraagje; die schuttlebussen, hoe vaak gaan die en hoe lang duurt dat?
Verder vroeg ik me ook af of het een groot risico is om kaarten aan de deur te kopen? Ik zorg dat ik er rond 10 uur ben.
Bedankt.
Groetejs Nicol
Lilienthalstrasse...
de bussen gaan als ze vol zijn, en het duurt ongeer 10/15 minuten tot aan de beurs.. en je stopt voor ingang oost. Ik heb ook kaarten aan de deur gekocht, ik was er ook om 10 uur en het gaf geen problemen....
The_Princess schreef:aliealie schreef:Ik vond het echt fantastisch, wat een shopwalhalla, heerlijk!
Ik heb echter halverwege de dag nog wel bij moeten pinnen, want met 100 euro kom je niet erg ver.
Heb een setje gekocht van een mooi stofje zwart dekje met goud + bijpassend oornetje (vrouwtje maakte dit volgens mij zelf, erg orignineel)
ehh een ruitjes bomber met bijpassend ruitjes dekje
Een vanillekleurige rijbroek voor 20 euri's, leuk voor de zomer
Een nieuwe cap voor 20 euro
Een kentucky vestje voor 20 euro
En 2x snoep geschept bij Marstall voor 3 euri, ik blijf erbij wat een fijn merk.
Vond het allemaal erg goed geregeld, vanaf het parkeren tot aan de hallen, ze leiden het daar in goede banen, met al die mensen.
Eten en drinken was niet erg goedkoop, maar heb ik ook nog welleens duurder meegemaakt.
We hebben echt een topdag gehad, we zijn redelijk vlot over de beurs gegaan, zo van 11 tot 5 uur en we hebben alles kunnen zien, helaas wat minder show/en clinics dan moet je er naar mijn idee toch wel twee dagen heen.
nieuwe cap staat op bij mij op me lijstje, 20 euro is niet duur heb je er een foto van?:O
minouesmee schreef:aliealie, waar heb jij je kentuckyvestje vandaan?
aliealie schreef:uh welke hal het exact was weet ik niet meer, je gaat met de trap naar boven, linksaf en dan bijna op het einde een standje met allemaal kentucky ook goedkope rijbroeken van dit merk, met of zonder leren zit voor 29.95 en 39.95