Echt stom, wilde nog een vliegendeken.. Was er de 1e dag ook, hadden ze die nog volop.. Maar nu natuurlijk niet meer Er lag nog meer scapa dan ik had verwacht..
Tamara21
Geplaatst: 05-04-10 16:58
DeSa schreef:
Alles weg Scapa lag er ook niet veel meer.
Ik vond dat er sowieso niet veel scapa spulletjes waren.. Ik ben woensdag geweest en viel mij erg tegen.. Had gehoopt om wat leuks mee te nemen van Scapa maar tis dus een Eurostar Max pad geworden.. Ook leuk!!!
Borstels hebben ze ook in overvloed (heb nu een leuke roze set ) en bandages ook wel
Mies
Geplaatst: 05-04-10 17:23
Ik ben terug. Ben zeer geslaagd. Heb Eurostar multistripe terra/mouse, terra Anky bandages, Scapa oornetje en Eurostar stripe in Blueberry.
Had gekeken voor een aantal bokkers voor hortensia bandages (waren er echt niet meer heb het ook nog gevraagd) Scapa zweetdekens (waren helemaal op wilde er zelf ook één ) en shet dekentjes (waren ook als een speer gegaan) sorry, heb echt me best gedaan maar het was er echt niet meer.. Wat ik wel raar vond dat de dekjes die binnen lagen (precies dezelfde als buiten) 20,- duurder waren als die buiten lagen. Zei gewoon dat mijn dekje van buiten kwam, kwam er alsnog 5,- bovenop.
ja ik had het al verandert want ik zag het ook niet indd. Mij hebben ze ook 15 euro teveel laten betalen dus die krijgen morgen een niet zo vriendelijk telefoontje van mij
Tamara21
Geplaatst: 05-04-10 18:09
lovey_ou schreef:
ja ik had het al verandert want ik zag het ook niet indd. Mij hebben ze ook 15 euro teveel laten betalen dus die krijgen morgen een niet zo vriendelijk telefoontje van mij
Groot gelijk haha.. You go girl!!!
snissje
Geplaatst: 05-04-10 18:12
Ik heb een leuke regendenken gekocht en nog een paar kleine dingetjes.. maar jeetje alle dingen van 3 jaar geleden liggen er weer Wel een beetje rotzooitje.. Maar verder wel leuke dingetjes..
die regendekens waren egt prut joh maar we hebben het niet over dezelfde denk ik. Maar die waren gewoon gemaakt van een of ander zeil leek het wel Die van 15 euro met hals
MyWishMax
Geplaatst: 05-04-10 18:18
Ik was er vorige week woensdagavond. Maar kreeg je boven de 100 euro een trolley? Wij kregen helemaal niets. Terwijl we voor bijna 200 euro spullen hadden...
Tamara21
Geplaatst: 05-04-10 18:19
MyWishMax schreef:
Ik was er vorige week woensdagavond. Maar kreeg je boven de 100 euro een trolley? Wij kregen helemaal niets. Terwijl we voor bijna 200 euro spullen hadden...
Ik heb ook geen trolley gekregen..
Michelle_
Geplaatst: 05-04-10 18:20
ja boven de 100 krijg je een trolley, ik heb er zelf ook een gehad vandaag.