ik heb vandaag gesleet met shet vosje op een schijf waar je dan op kan zitten....
Maar Vos is een ECHTE POOWNIE dus die ging lekker dr eigen gang.... vooral lekker van het land afrennen en naar de paddock terug wanneer dat uw blieft. We hebben flink gelachen in ieder geval. vooral geluid aan, want het commentaar en het gilletje van mij is geniaal.
Hahaa..! Dat commentaar en die lach! Ik zit hier echt te lachen achter mijn laptop! Eigenwijze shet!
Edit: Moest echt nog even wat toevoegen: Eerst gaat ie maar opzij en opzij, en dan gaat ie vooruit met wat hulp, draait de hulp zich om, gaat de poown er weer vandoor! Geniaal! XD
Wat een sprong Eigenlijk zou je jezelf ook nog op de grond in beeld moeten hebben.
Shanedow
Geplaatst: 09-01-10 19:33
Hahah wat een sprong, voor mij ook blooper genoeg.
Moest inderdaad ook even goed kijken of je echt niet toevallig ergens verstopt zat.. Als ze zo streng zijn dat dat ook niet mag dan moet je jezelf er gewoon bij opplakken .
Want eigenlijk moet deze blijven staan
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 09-01-10 21:12, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Schuin lettertype normaal gezet
Ben op kerstkamp geweest. Reed daar met een manege paard dat ook een flink stuk kon bokken (ohja, ik moest met mijn handen zo hoog rijden van de eigenaar.)