Jij kan ook geen één cross doen met peps zonder blooper hé?
pri_lady
Geplaatst: 02-07-09 15:07
Check op de foto's van ClaudiaaB de oortjes van het paard, tijdens het springen en rijden oren vooruit.............bij de laatste foto toen ClaudiaaB het zand ging onderzoeken, staan de oren op balen.........net of hij/zij wil zeggen: Tjee hè, zijn we net zo lekker bezig moet jij spelbreker zijn .....
claudiaaB
Geplaatst: 02-07-09 17:45
haha jaa idd pri_lady XD was ook echt een geweldig rampenparcours Ik heb in ieder geval haar rug niet belast whaha
MelanieB
Geplaatst: 02-07-09 17:55
__Astrid schreef:
en mel valt... alweer.
Ik val niet?
Damelza
Geplaatst: 02-07-09 18:11
MelanieB schreef:
__Astrid schreef:
en mel valt... alweer.
Ik val niet?
Ik denk dat ze inplaats van valt, Blooper bedoelt
IKbenEllen
Geplaatst: 02-07-09 18:25
MelanieB schreef:
Wij doen het altijd goed
Jouw paard doet ook niet een BEETJE weigeren, als ie het doet doet ie het meteen GOED
Ik heb er ook nog een paar Weet niet of het echt bloopers zijn hoor, maar mijn paard heeft niet echt springtalenten ben ik achter gekomen (paar weken terug al )
Dit is een bewerkt filmpje van mijn oude pony..maar moet je kijken van de 40 tot de 45 seconden en dan opletten op haar hoefjes En dan van 25 tot 12 de pegasus sprong http://s154.photobucket.com/albums/s247 ... asfilm.flv
Die laatste is echt grappig, als je had gewild kon je zo op t stoeltje gaan zitten, denk dat je pony je dat ook wou vertellen, kom baas ga maar even rustig zitten Wel goed dat je bleef zitten trouwens!