Kalieflover schreef:ik ben een van de weinige jongens, die voetbal haat
Nu nederland 2!!!!!!!!!!!!!!
nu niet meer.. beachvolleybal
Dan breng ik het weer in balans, ik ben een meisje en ik hou wél vam voetbal
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kalieflover schreef:ik ben een van de weinige jongens, die voetbal haat
Cupcake schreef:magic_lover schreef:hmm blijft een vraag tot de foto's op de sites staan dus
Waar komen ze te staan dan?
Cupcake schreef:magic_lover schreef:hmm blijft een vraag tot de foto's op de sites staan dus
Waar komen ze te staan dan?
Gulpje schreef:Kalieflover schreef:ik ben een van de weinige jongens, die voetbal haat
Dan breng ik het weer in balans, ik ben een meisje en ik hou wél vam voetbal
Gulpje schreef:Ik heb mijn gemiddeld aantal posts per dag flink opgekrikt in die Aken topics zeg!
Anne_GTI schreef:Gulpje schreef:Ik heb mijn gemiddeld aantal posts per dag flink opgekrikt in die Aken topics zeg!
Goh, en we zijn pas halverwege met de WEG
_Charlotte schreef:Idd wel 2 min!!
Dat ze die tijd vrij hebben kunnen maken zeg
_Charlotte schreef:Idd wel 2 min!!
Anne_GTI schreef:_Charlotte schreef:Idd wel 2 min!!
Triest eigenlijk. Misschien wordt het tijd dat bokt daar eens een handtekeningenlijst voor gaat maken en naar de NOS stuurt.
Gulpje schreef:_Charlotte schreef:Idd wel 2 min!!
Het is gelukkig niet zo dat dat niet gewend zijn...
Ik snap het ook niet. Het ís een sport en het ís wel mooi goud en zilver voor notabnene Nederlanders.
Ze mogen er verdorie trots op zijn dat Nederland zo goed vertegenwoordigd is in de dressuur!
_Charlotte schreef:Ja en gister de hele dag roeien...
Nou wow ze hebben goud, nou dan vind ik dat ze met paarden meer bereiken dan dat roeien...
Gulpje schreef:
Het is gelukkig niet zo dat dat niet gewend zijn...
Ik snap het ook niet. Het ís een sport en het ís wel mooi goud en zilver voor notabnene Nederlanders.
Ze mogen er verdorie trots op zijn dat Nederland zo goed vertegenwoordigd is in de dressuur!