Wij hebben nog geen tv dus voor ons geen Najib gemist
. Welke master heb je gevonden ?
https://lh4.googleusercontent.com/-I8wNuGBYRmw/USn6o2EyoSI/AAAAAAAAAF0/h-ciqQeeMLY/s641/IMG_5512.jpg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Manny schreef:Wat goed dat je hebt gekozen voor wat je zelf wilde Laura!
Wij hebben nog geen tv dus voor ons geen Najib gemist.
Welke master heb je gevonden ?
![]()
https://lh4.googleusercontent.com/-I8wNuGBYRmw/USn6o2EyoSI/AAAAAAAAAF0/h-ciqQeeMLY/s641/IMG_5512.jpg
Myour schreef:Iemand had het overigens over het inhuren van een fotografe op de vrijdag, iemand ideeën hiervoor? Ik persoonlijk ben weg van de foto's van Silent Shiver en De Fotografe, maar geen idee of die zoiets doen voor een leuke prijs.
ik wil best een berichtje sturen, maar wie gaan er dan allemaal mee? Ik denk dat dat wel handig is om te weten.
ik doe in elk geval mee! Myour schreef:Wie bedoel je? Overigens heb ik ook eens foto's laten maken door Nikki de Kerf die vind ik ook heel goed.
Maar uiteindelijk vind ik het gewoon leuk om mooie foto's te hebben dus het maakt mij in principe niet zoveel uit wie er komt, zolang je maar wel betaalt naar kwaliteitik doe in elk geval mee!

zij is ook erg goed!!!

we gaan hard voor je duimen!
ik heb ook NEW crossbeschermers, zijn erg fijn!
En als het je zelf leuk lijkt, moet je het gewoon doen!

xMnOn schreef:Hye ik meld me ook weer eens.
Vroeg uit werk en kan nog niet naar stal dus even gezellig bijpraten in het topic, ondertussen zijn juillie al 30 paginas verder..
Hoe staat het met de truien - polos gesteld?
@Sizzy: Gaaf he zo een reading. Komen veel antwoorden uit die kloppen en die je niet verwacht dat de reader het weet. Echt interessant!
@Manny: Leuk paard heb je! Mooie fotos ook!
Fotograaf voor de laatste dag is wel een goed idee ja! Ik neem zelf ook mijn camera mee dus misschien kan ik ook nog wat fotos maken van iedereen!

MartineC1711 schreef:simpie schreef:- laura -pim - L
- Manja- Utavonia - M
- Lemanthia - Winnetou - L
- Susan - Gadget - S
- Kirsten - Wyron - S
- Sofie - Da Vinci - S
- Franca - Mexx - S
- Mariska - Nevada - L
- Martine - Levi - S
- Manon - Charlie Brown - S
Truien:
- Lemanthia - Winnetou L
- Manja- Utavonia - M
- Laura - Pim - L
- Susan - Gadget - S
- Kirsten - Wyron - S
- Sofie - Da Vinci - S
- Franca - Mexx - S
- Mariska - Nevada - L
- Manon - Charlie Brown - S
Ik stond er niet meer bij....
Ik was ook kwijt..
even overleggen. Ik vind foto's maken erg leuk! Dus kan ook evt wel met m'n mobiel. Is alleen wel een beetje zonde!