KNHS zomerinstructieweek 3, Dressuur & Eventing.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 20:54

CleovG schreef:
Sita_ schreef:
Nooh.. Wat balen Cleo! -O- Maar zo'n EK enzo is wel heel gaaf!

Het is nog NK hoor, haha niet te hard van stapel lopen :D

Nou wie weet zien we je wel in Rio 8-) de kans is best groot denk ik!

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 21:01

listiglistje schreef:
CleovG schreef:

Het is nog NK hoor, haha niet te hard van stapel lopen :D

Nou wie weet zien we je wel in Rio 8-) de kans is best groot denk ik!

Nou... De concurrentie is niet mis... Maar ik ga heel erg mijn best doen, want stiekem is dat wel mijn droom natuurlijk :)

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 08:30

Sita_ schreef:
Je ziet heel wat van de wereld zo Milou! Is dat voor je werk?

Is inderdaad voor mn werk. Vind het hartstikke gaaf hier in Noorwegen, maar als ik moest kiezen zou ik echt geen 9 weken weg gaan zonder mn paardjes hoor! Heb ondertussen al heel veel mooie dingen gezien en een hoop meegemaakt op deze manier. :D

Lis_Ol

Re: KNHS zomerinstructieweek 3, Dressuur & Eventing.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 09:00

ik heb zojuist een mailtje gehad dat mijn vakantie is goed gekeurd :)
nu alleen nog de rekening betalen en dan is kamp helemaal rond voor mij :D

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 16:36

Ik weet niet of jullie nog spullen zoeken... Ik heb vandaag even m'n zadelkamer overhoop getrokken en vond de volgende spullen:

Wollen zweetdeken donkerblauw met hals maat 175, Bucas Big Neck Smartex Rain deken maat 175, Harry's Horse staldeken Highliner blauw/grijs maat 175, Eurostar Sahne set met bandages helemaal nieuw full dressuur, Eurostar Terra/Brick multistripe dekje dressuur full, HKM Gentle champagnekleurig dekje, Harry's Horse Highliner zwart met gouden biesje maat 205, Eskadron bruin geruite winterdeken maat 205, Horseware Amigo cooler maat 195 rood, zwart singelbontje van Christ 55 cm, Harry's Horse jas amber-kleurig winterjas/herfstjas maat M/L, nieuwe Ariat bomberjack donkerblauw maat M nieuwste collectie, plastic bakletters bordjes groot en nieuw, Rambo vliegenkap met oren maat L/XL, Anky Sand oud model, blauwgeruite Eskadron tussendeken maat 215/205, pessoatuig van Imperial Riding met blauw bontje, Eurostar Stripe-in set donkerbruin, lichtbruin en groen met bandages in lichtbruine kleur, fleecedeken donkerblauw maat 175, BR peesbeschermers zwart maat cob, Burberry zomerdeken maat 205 nieuw, graasmasker maat cob, Anky congac rijbroek maat 42/44 eventueel, HV polo vest khaki groen, zwarte leren Knightrider peesbeschermers, oud Winteczadeltje, Engelse zwarte neusriem maat cob, roze/wit gestreept Kyra K wedstrijdbloesje met korte mouwen maat S/M.

Wie wil ruilen? :D

Vind ik namelijk altijd veel leuker dan verkopen... :+

sigridquinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 17:41

jeeeezus jij hebt veel spullen hahah!

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 17:44

Haha, ja, en dit is hetgeen wat in de weg ligt, moet je nagaan wat ik nog meer heb. :o

sigridquinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 17:47

ja idd,
nou ik ben opgehouden met die troep. heb nog een aantal dingen die verkocht moeten worden maar verder hou ik het rustig had vroeger 6 hoofdstellen hahaah ik kan ze toch niet tegelijkertijd in..... maarja t is leuk!

sigridquinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 17:48

OH TROUWENSSSSS.... goed nieuws (voor mij dan)
die vriendin die mee zou gaan op instructieweek maar nog op reservelijst stond staat nu op de lijst en gaat dus mee!

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 17:58

Oh wat leuk voor je zeg! :)

Ja, ik had bij m'n vorige paard ook alles in 100.000-voud. :') Nu met Uggs ben ik wel wat degelijker. Gewoon goede spullen en dan maar 1'tje, vandaar dat ik veel spullen over heb. :P

sigridquinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 18:20

ja idd! dus penny we komen met zn 2en bij je slapen! hoe vroeg mag je je knol eigenlijk daar planten op t centrum?

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 18:28

Vorige keer was het tussen 16.00 en 17.30 meen ik me te herinneren.

Ik ga komende week eens polsen voor mijn vakantie.. Het zit gelukkig voor de 'echte' vakantie periode dus ik heb hoop :)

sigridquinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 18:40

je komt toch wel he debbie! :(

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 18:47

Ik ga er wel van uit ja :) Maar heb net een nieuwe baan dus moet de vakanties nog regelen..

sigridquinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 18:50

aaaaaa ik bel ze wel even dat gaat dan ongeveer zo: heeeeee, weetje het zou erg jammer zijn als we debbie bij de instructieweek moeten missen die begint op 10 juni en eindigd de 14e. t is wel goed als ze dan ons gezelschap komt houden he! DANKJEEEEE :D :D :D

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 18:58

Waar wil je tegen ruilen Penny? Die Sahne set, is dat die creme met die bruine kruis er op? Of gewoon effen?

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:37

Penny schaam je := jij hebt zeker wel een inloopkast voor jezelf en je paard :7

Ik heb deze week wel een wishlist van paardenspul voor mezelf gemaakt, anders val ik uit de toon in juni :D

Zaterdag 9 maart iig donkerbruine metalic laklaarzen met beige stiksel en houtlookzool laten aanmeten *\o/*

pietiedecy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:23

ik heb idd ook een wishlist gemaakt! :P hard sparen en dan wil ik nog even setjes kopen voor Luts! :D

En veulentje is op komst! Baukje had vanmiddag druppen aan de uiers, dus het zal vannacht wel komen.. ze was 22 februari uitgerekend ;) Ik ben nu aan het oppassen, dus mijn zusje let er nou op, en dan blijf ik de rest van de nacht op stal.. allemaal fleecedekens en slaapzak maar mee! Lekker slapeloze nacht, en morgen 8 uur weer op school zitten! haha

original

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:32

Haha dat zijn nog eens een hoop spullen zeg ! Al moet ik eerlijk zijn, mijn trailer ligt ook echt bomvol.... ;).

original

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:33

In de buurt van Utrecht ben ik trouwens ook voor, ik woon er namelijk ahha!

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:34

Jeetje penny :+ wat een spul heb jij verzameld!! Je wil er vanaf maar je wil er ook wat voor terug haha dan schiet het nog niet echt op

Ik ben ook aan het sparen maar neit voor paarden spullen :P
Ik ben aan het sparen voor mijn zomervakantie, ik ga een weekje naar turkije met mijn vriend. Een week op een klein bootje (soort zeilboot) waar je dan met max. 10 anderen op zit. Elke dag vaar je naar een ander stadje, je eet en slaapt opt de boot. Het lijkt me echt zooo gaaf en heb er nu al helemaal zin in!!

Ook ben ik aan het sparen voor een ipad :+
Jaja jullie lezen het goed, mevrouw wil nogal wat haha.
Maar zo'n ding is zooo handig voor school! Ik en mijn vriend gaan aankomend weekend verhuizen dus dan moet ik vanaf volgende week een uur en 3 kwartier reizen in de trein naar school (dus heen 1,5 en terug 1,5 uur). En dan is het echt fijn om een ipad te hebben. Dus naja daar ben ik dus ook voor aan het sparen, maar ik vrees dat ik pas volgend jaar ergens het geld bij elkaar heb :+

original

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:36

Heel handig lijkt me dat ook zijn Ipod! Goede investering toch;).
Leuk turkije ! Gaan jullie voor het eerst samen wonen?

Ik ben aan het sparen voor een roadtrip door Amerika. Ga ik mijn ruin voor het eerst langer dan een week in 6 jaar tijd alleen laten, wordt heimwee haha !

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:39

Ik heb een Samsung Galaxy Tab, die is kleiner als een Ipad... Echt ideaal! :j

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:39

Ja wel een goede investering jaa!
Ik woon nu ook al samen, maar nu wonen we in een 1 kamerappartement en we krijgen een 3 kamer appartement dus dat geeft wel meer het gevoel van een echt huisje. Heb er in ieder geval heel veel zin in! Vrijdag en zaterdag alles schilderen en zondag over :)

ooh wat leuk wanneer wil je die roadtrip gaan maken? Alleen? En waar wil je naartoe?

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:40

Ik vind het juist fijn dat een ipad wat groter is, qua formaat is hij prima mee te nemenin je tas maar je kan er ook nog aardig fijn opwerken. Een vriendin op school heeft er nu 1 en het formaat lijkt me juist ideaal