Ben ik weer ben ik weer! Was langer bezig dan verwacht Ging om 11 uur boodschappen doen, meestal met een half uurtje wel klaar, nu anderhalf uur Kon 3 winkels af omdat ze niet hadden wat ik moest hebben Vervolgens kwam buuv met een bloemetje voor m'n mam (lang verhaal) dus dat heb ik naar mam gebracht, toen gelijk maar even door naar vrienden omdat hun aanhanger-kentekenplaat nog bij ons in de auto lag, daar weer blijven hangen, daarna maar gelijk even lekker met het hondje naar buiten geweest Ik had een drukke dag
Heb ik veel gemist? Zie wel weer mooie foto's voorbij komen
Omdat er een materiaal pech had. was met de wegwedstrijd wielrennen ook iemand met materiaal pech en dat ging dus allemaal van zijn tijd. En was nog een goede wielrenner ook.
Erg krom dit
SplashIsLief
Geplaatst: 04-08-12 19:58
furious schreef:
Omdat er een materiaal pech had. was met de wegwedstrijd wielrennen ook iemand met materiaal pech en dat ging dus allemaal van zijn tijd. En was nog een goede wielrenner ook.
Erg krom dit
Ja echt sneu voor LL.
patatkraam
Geplaatst: 04-08-12 20:00
furious schreef: