Bouwmeester wordt wel vandaag gehuldigd hoor denk ik, die gaat vandaag waarschijnlijk deze kant op.. Voor iedereen die nog naar Greenwich gaat.. Spiegelreflex mag gewoon mee. Ze controleren niet eens hoe groot die is
Ik hoorde Humberto er over dat Epke vandaag zou zijn. Dorian verwachtte ik al niet, omdat die te ver van Londen zit, maar iedereen riep daar nee ze worden samen gehuldigd en komen dinsdag.
Haha geeft niet donderdag weer een kans! Ben zowaar verbrand vandaag, raar hè met alleen maar bewolking?
Janine1990
Geplaatst: 07-08-12 22:29
WillemYntJee schreef:
Haha geeft niet donderdag weer een kans! Ben zowaar verbrand vandaag, raar hè met alleen maar bewolking?
Ik verbrand niet heel snel (heb ik dit jaar al één keer gedaan, das mijn max per jaar geloof ik ), maar ook wij kwamen flink verkleurd terug. Ondanks de megaregenbui op donderdag.
Oh ik had nog wel even door willen gaan, stond naast aardige mensen ... Maar aangezien morgen het springen weer is en ik vanacht pas rond 4e ging slapen nadat ik terug kwam van het HHH en eerst alle fotos nog even online ging zetten ... nu maar vroeg naar huis, bijna naar bed. Lekkere Facebook kwaliteit en online bewerkingsprogramma, maar het is een voorproefje.