Ik wou even zeggen dat ik het vanmiddag in de bokt lounge echt gezellig vond! Het is leuk om ook eens de gezichten achter namen te zien! Was een geslaagde dag.
Fijn om te horen, wij vonden het ook een erg geslaagde dag, mooi weer, leuke mensen, veel gokkers.
Wat vinden jullie van de foto wedstrijd dit jaar?
NathalietjeB
Geplaatst: 10-09-11 21:55
zo ff snel berichtje van mij ...was gezellig samen met mams, janine en maurice samen na ff stressen omdat ik de fles voor maurice thuis was vergeten mee te nemen en dus toen ik geparkeerd was dus weer van t weiland af moest naar t dorp om een fles te scoren... maar verder veel gezien en weer heel wat dingen wijzer oa spieren en botten bouw (tekenen op het paard en de uitleg ervan) was heel erg boeiend en erg leerzaam...en die flex zit ding ik ben er nu dus achter wat ik dus enorm fout doe op een paard en waarom sommige oefeningen mij dus gewoon niet goed af gaan..
ik vond het wel een beetje tegenvallen bij de dingen die ik graag wou zien omdat je er weinig van meekreeg omdat je de mensen niet echt hoorde verder was ik echt super trots op mijn kleine kerel die heeft de hele dag met een bigsmile rondgekeken en zelfs een ijsje bij de ijslander stand geaaid echt te lief... verder heb ik aantal bokkers in het echt gezien en even gedag gezegd... o.a jil en jolanda en femke(hypofocus)vond t jammer dat ik me boek was vergeten om te laten signeren en de bokster die aan het tekenen was(sorry bokt naam ervan ff kwijt) en ook jauke in actie gezien bij de nh cirkel
btw wat kon je een hoop winnen ow ja en ik ben een hoop boekies prulletjes en 2 pennen die ik was vergeten terug te geven rijker en ik voelde me even een enorme penny toen ik ook vroeg om een gratis penny verder was t benauwd klammend warm en was ik t na een flinke tijd toch zat en heb ik bij elkaar 5 uur auto gereden en ben ik gesloopt foto's volgen van de week
en ik ga nooit meer gas tanken snapte er echt geen hol van bij t tankstation werd later vriendelijk geholpen door een man die t wel wist (denk dat ik nog nooit zo knalrood t tankstation ben ingelopen)voelde me echt dom
Ik ben ook weer veilig thuis. Lifaya op station Heemstede-Aerdenhout afgezet. Jilletje op station Beverwijk gezet waar haar lieve papa haar op kwam halen. Pinkie87 is bij mij meteen in de auto gestapt richting het Noorden. Die moet nog een uurtje rijden.
Onderweg hebben we nog een Mac onveilig gemaakt.
Zo even een bijleesje doen en foto's van camera trekken. Ik vond het super gezellig vandaag en leuk om weer een paar Bokkers ontmoet te hebben.
Leonyr
Geplaatst: 10-09-11 22:04
MyLittleLove schreef:
Een stoffen tas van bit met tijdschriften erin
Die héél snel scheurt, haha.
Was heel leuk, iig!
NathalietjeB
Geplaatst: 10-09-11 22:05
iemand hier die ook nog vast heeft gezeten ik zat bijna vast met wegrijden in ze achteruit
En hoe ik 't voor elkaar krijg, geen idee.. Maar ik heb me toch een blaar op de onderkant van m'n voet! Paps heeft 'm net doorgeprikt maar man wat doet dat pijn!