er staat nog helemaal niks over het optreden van Lammert, via de site van het horse-event wordt je doorgelinkt naar de site van Lammert, maar daar staat weer alleen op dat hij komt optreden (maar daar waren we dus al achter) maar ik ben benieuwd of Jesse Teune ook weer mee op komt treden??
Haarbal
Geplaatst: 26-08-11 22:54
Vraagt mijn baas vanmiddag of ik mee wil rijden in "een show, in Deurne, op 9 september" met de dameskar, kijk ik op Google en blijkt dat HorseEvent...!
iklieftponys
Geplaatst: 26-08-11 22:55
Haarbal schreef:
Vraagt mijn baas vanmiddag of ik mee wil rijden in "een show, in Deurne, op 9 september" met de dameskar, kijk ik op Google en blijkt dat HorseEvent...!
dat is gaaf!! ik ben er dan helaas niet, maar heeel veel plezier!
hoe zit t eigenlijk met parkeer gelegenheid? is dat een beetje dichtbij? of rijd er een pendelbus? en zo ja vanaf waar? aangezien ik van best ver moet komen wil ik wel weten of je er beetje goed kan parkeren
Je kan dichtbij parkeren. Maar op het gras dus met modder kom je er niet zo makkelijk uit...
Yonker
Geplaatst: 26-08-11 23:11
Ligt er maar net aan waar je kan parkeren... Je kan geluk hebben en redelijk dichtbij zitten of een stukkie lopen. Ik hoop niet dat het weer zo gaat regenen Vorig jaar zaten al die auto's vast en toen moesten ze er allemaal uitgetrokken worden, ik kreeg hem er ook niet uit maar zo'n man was zo lief om hem er even uit te rijden
Ik hoorde dat er ook mensen met het ov gaan, maar sluit dat goed aan op het veld??
weet iemand of er een bus rijdt die langs het horse-event komt? of heel dicht in de buurt? want eventueel vind ik dat misschien ook nog een optie, we gaan met 8; dus dan moeten we met 2 auto's, en dan zou ov wel een optie kunnen zijn...
Er rijden pendelbussen tussen deurne station, en het Horse Event terrein, kost 2,50 retour geloof ik Je kunt het lopen, maar het is wel een behoorlijk stukje