Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Venthe schreef:het lijkt me echt zo leuk en gezellig nu ik jullie 'herinneringen' lees van voorgaande jaren!
Ga zeker mijn zwem spullen mee nemen. Ik kan me nu al druk maken over alle spullen die ik mee moet/wil mee nemen (en dan heb ik het niet alleen over de spullen voor het paard)
anne_joy schreef:Nou een ding wat je zeker mee moet nemen is dazenspray!
Haha ja heb ik ook. De vorige twee keren mocht ik gelukkig alle twee de keren mee.
De eerste keer naar mijn tweede keus (volgens mij omdat het de aller laatste week was) en de tweede keer naar mijn eerste keus.

dacht lekker, blijven ze weg maar nee hoor =.= allemaal kwamen ze op mij af =.=
Sabszz schreef:Jaa die dazen zijn echt heel erg! ik ga dit jaar ook zeker weer dazenspray mee nemen! al helpt het niet veel meer als je op buitenrit gaat ( tenminste bij mij dan ) ik had m HELEMAAL vol gespotendacht lekker, blijven ze weg maar nee hoor =.= allemaal kwamen ze op mij af =.=
anne_joy schreef:Ik vul denk ik gewoon twee keuzes in.
Als de ene week dan vol is kan je tenminste nog naar een andere.
Van die dazen wordt je inderdaad echt gek. Ik had mijn pony ook helemaal ingespoten, maar als je dan klaar was met rijden zat hij toch weer onder de bulten. Het was meer dazen doodslaan dan rijden![]()
Tijden de buitenrit was ik ook nog eens door een pony getrapt, omdat hij gek werd van de dazen.

en de rest van de bokt kamer wel! haha! Sabszz schreef:Hahaha wat je ook probeert na een tijdje werken ze niet meer![]()
ik was alleen vorig jaar op kamp met een meisje ( die lag onder mij ) kende ik via bokt, die allergisch was voor vliegen dus die droeg de hele nacht een vliegen bandje en had zich helemaal ondergespoten met vliegenspray en dat STONK! maar ik ben die hele week niet geprikten de rest van de bokt kamer wel! haha!
anne_joy schreef:Ohw jee... die van mij is ook echt allergisch voor dazen. Heeft ooit een infectie (streptococcen oid?) op zijn dazensteken gehad en sindsdien is het eigenlijk altijd een drama gebleven. Krijgt meestal bulten met korstjes en lidteken-witte-haren. Hmmmm maar mijn vliegenrijdeken meenemen en alle andere vliegendekens die ik heb liggenJa wat zou ik blij zijn met een wondermiddel (volgens mij iedereen)![]()
![]()
Vorig jaar was het wel veel erger met de dazen dan het jaar daarvoor. Dus hopen dat het dit jaar weer wat minder is.