[WN] SWRN 12 t/m 18 September 2011 Dutch Westernriding Festival

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jmd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 16:10

Hihihi := ! Ik schaam me diep, maar welk koppie hoort er ook alweer bij jou.....?[/quote]

Ik reed op Pine Smoking Cash (bruin paardje) tijdens de Junior reining L2 finale zondagmiddag.
Zie onderschrift voor filmpje.

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 16:56

Ik / wij hebben een heerlijke week van zondag tot zondag gehad, een week die omvloog.....
Zondag en maandag waren er geen stroom en wc voorzieningen op de camping buiten, omdat degenen die daarvoor zouden zorgen het afgeblazen hadden, dus er snel naar een andere oplossing gezocht moest worden..Helaas voor ons werden dat Dixie Wc`s maar affijn, nood breekt wetten!

+ De paarden waren veel rustiger als in de tenten die er in Marienheem stonden, beter geventileerd!!! Alleen de stallen bij het springkussen vond ik minder. De mestplaatsen om de paar boxen vond ik ideaal!! En ook de water voorzieningen! Voor de paarden was het beter geregeld! Er waren genoeg kruiwagens en mest vorken ook een enorm pluspunt!!!
+ De live stream vond ik super zo kon ook iedereen meekijken, en weet dat daar aardig gebruik van gemaakt is!
+ Boven kon je heerlijk eten en drinken, en opwarmen bij het vuur.

- Enigste min puntje vond ik , waren dus de wc`s op de camping buiten, en de douche voorzieningen die eerst maar vinden, maar dat was je na een paar dagen ook gewend. Maar liever zag ik een wc en douche combinatie ook op de buitencamping staan ;) En de vuilnisbakken mochten wel eerder geleegd worden dan de dag van vertrek...

Tot volgend jaar!

Mathilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 17:04

Ja, over de douche! Ik kwam een mevrouw tegen in de ochtend die aan mij vroeg waar de douche was....want ze was al twee dagen opzoek _O-

trustHim

Re: SWRN 12 t/m 18 September 2011 Dutch Westernriding Festival

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 18:29

als iemand een keer een groom kan gebruiken wil ik me wel melden :+ ben ervaren met paarden maar nog niet zo bekend met western

Axefield

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 18:49

Ik sluit me volledig aan bij smax@bokt..... het is een week die omgevlogen is!!

Ik heb het enorm naar mn zin gehad, vond de accomodatie geweldig. Over het parkeren had ik niets te klagen, terwijl ik toch elke dag even weg ben geweest ivm privé-dingetjes. De arena en inrij-bak zagen er geweldig uit (hoe zwaar het wel of niet was kan ik als bezoeker niet beoordelen...), de stallen waren ruim opgesteld, met wat smokkelstapjes :o was de looproute ook wel te doen, het eten boven vond ik goed en gemiddeld van prijs, dus absoluut niet te duur (een schnitzel-plate die ik werkelijk niet op kreeg was maar 12,50) en zo door en door....héél veel goede dingen.
Wat ik werkelijk ontzettend leuk vond is dat ik zaterdag heel "vrijwilligerend Mariënheem" tegenkwam, later vernam ik dat zij hier op uitnodiging van de SWRN waren.... SWRN: chapeau!!!!

Punten van aandacht zouden voor mij zijn:

* Inderdaad, de buitencamping zou wat meer aandacht krijgen van mij. Ik had gelukkig geen etenswaren in mijn niet-werkende koelkastje, maar genoeg eten is bedorven na 1,5 dag zonder stroom. Of dit nu bij de organisatie ligt of bij de aggregaat/paddestoelen-leverancier is om het even, het is gewoon zonde. Dat er geen wasgelegenheid was of stromend water vond ik belabberd, zeker gezien de wc's die we toebedeeld hebben gekregen. Je hebt ook nog es Dixie's en Dixie's. Wij hadden Dixie's zonder afsluitklepje, dus na een paar dagen kwam je stront-misselijk van die meuk af......je kan je voorstellen wat daar ligt opgestapeld... :( . En dan dus helaas niet ff je handen kunnen wassen, brrrrrrr...... (Lang leve de baby-doekjes *\o/* )

* De Freestyle Reining Willem Burgmeijer Bokaal zou ik werkelijk waar op een ander tijdstip laten plaatsvinden. Zo ontzettend jammer van de moeite die sommige deelnemers genomen hebben.....bezoekers waren er op dat tijdstip nog maar weinig, vele mensen die er de hele week al waren zijn afgetaaid. Vond het echt jammer en zonde!!

* De zanger/zangeres op de feestavond was een beetje jammer. Met een medley van Oscar Harris en daarop volgend een medley van Tom Jones krijg je een feestje niet aan de gang. Gelukkig hebben we wel een goeie feestavond gehad, maar dat was meer op eigen initiatief en het verplaatsen van mensen naar een andere plek. Gelukkig werd dit toegestaan en leek het de organisatie ook gezelliger daar te zijn dan waar het eigenlijk bedoeld was. Volgend jaar maar gewoon weer naar het Ridershome?? Hahahha....

SWRN......Bedankt voor deze top-week. Volgend jaar zal ik er weer bij zijn!!!

cowboyberend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 19:02

Axefield schreef:
Ik sluit me volledig aan bij smax@bokt..... het is een week die omgevlogen is!!

* Inderdaad, de buitencamping zou wat meer aandacht krijgen van mij.

* De zanger/zangeres op de feestavond was een beetje jammer. Met een medley van Oscar Harris en daarop volgend een medley van Tom Jones krijg je een feestje niet aan de gang. Gelukkig hebben we wel een goeie feestavond gehad, maar dat was meer op eigen initiatief en het verplaatsen van mensen naar een andere plek. Gelukkig werd dit toegestaan en leek het de organisatie ook gezelliger daar te zijn dan waar het eigenlijk bedoeld was. Volgend jaar maar gewoon weer naar het Ridershome?? Hahahha....

volgend jaar de camping dichterbij en de trailers waar de de camping was!
en de feestavond in de skihut was echt gezellig!

cowboyberend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 19:10

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 08:39

Mooie foto's! :j

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 17:50

bijzondere foto's hoor.

Lesley_Faial

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 19:46

weet iemand wie nog de allrounds zijn geworden in de wran klassen?

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 07:18

stephanie & Dutch n dun in de L2

tante_t

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 18:24

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 19:37

kan ik niets over zeggen, ik ben er niet geweest. ook al voelde het met de livestream wel alsof je er bij was.. ondanks de stotterende beelden zo nu en dan..

Axefield

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 19:41

Mijn mening/ideeën/aandachtspunten èn positieve punten staan al vermeld in dit topic....ga dat niet herhalen in een nieuw opgezet topic. Staan trouwens sowieso wel veel dingen in de laatste pagina's van dit topic, dus begrijp niet zo goed waarom een nieuw topic gestart wordt....

dell

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 10:32

Heeft iemand al wat gehoord over het gerucht dat de organisatie zijn verplichtingen niet meer kan betalen wegens eens verlies op het festival

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 10:36

dell schreef:
Heeft iemand al wat gehoord over het gerucht dat de organisatie zijn verplichtingen niet meer kan betalen wegens eens verlies op het festival

Je post niet vaak, maar als je dan wat schrijft.... ;)

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 10:40

Geruchten hecht ik geen waarde aan... Die kan iedereen verzinnen namelijk. Ik zou zeggen, ga het eens navragen bij de direct betrokkenen. Dan weet je zeker dat de info juist is.

dell

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 10:54

Van de gedupeerde vernomen,die om geld kwamen vragen(3 stuks)dus die zou je betrokkenen kunnen noemen.
Kan ook foefje zijn,van de organisatie, om bepaalde zaken niet te betalen.
Hoop dat het niet waar is wat dat zou betekenen dat er volgend jaar geen de Haag festival meer zou komen,hetgeen ik betreur.

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 18:00

en ik denk dat dat betekend dat er dus volgend jaar geen NK is zoals die er dit jaar was. we houden bunchoten nog, maar dat is alleen Quarters NK. maar eerst maar eens uitzoeken of de geruchten waar zijn.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 18:26

Het verlies was ingecalculeerd, dus het zal allemaal wel wat meevallen :)

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 16:35

Misschien zijn het alleen geruchten. Ik weet dat het prijzengeld al is uitbetaald, best snel dus dat was goed geregeld

DWSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 23:35

wacht nog steeds op uitbetaling van prijzengeld , ach het gaat maar over een goeie 500 euro......
als je inschrijft dien je wel meteen te betalen , maar prijzengeld uitkeren.......

billykid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 09:35

hebben jullie de borg van de stallen/tackroom al binnen???????

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 09:43

dit soort dingen worden toch normaal cash op de wedstrijd zelf geregeld?

Funnygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 09:52

billykid schreef:
hebben jullie de borg van de stallen/tackroom al binnen???????

Nee nog niet.

@ QH: In de voorwaarden stond dat dit terug geboekt zou worden.