TICKELS schreef:Krijg je bij het kopen van je entreekaartje ook een plattegrond van de hallen?
Mezelf nog maar eens quoten, in de hoop dat ik een antwoord krijg

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
manzano schreef:Heb niet echt een lijstje.......
Roeckl-handschoenen (standaard) wil ik wel en een setje kingsland-sokken.
Wil nog kijken voor longeersingel en stalgenootje met wie ik ga voor een zware wollen halsdeken. Die is gesloopt door ander paard laatst en in NL hebben we nog geen fijne kunnen vinden.
BertBaley schreef:Hadden er ook mensen een kaartje met korting besteld van de knhs? Moet je dan echt je knhs pas meenemen?
Janneke_Tri schreef:Krijg je trouwens of zijn er programmaboekjes, plattegronden??? Lijkt me wel handig met die grote hoeveelheid shows etc. En misschien n rare vraag, maar is er internetverbinding? Want ik ben er t hele weekend volgende week![]()
![]()
Heb er zin in!! Showtje rijden
![]()
Meeting in t weekend???
Antoontje schreef:Volgens mij is het weekend gewoon 20
aliealie schreef:Ik vond het echt fantastisch, wat een shopwalhalla, heerlijk!
Ik heb echter halverwege de dag nog wel bij moeten pinnen, want met 100 euro kom je niet erg ver.
Heb een setje gekocht van een mooi stofje zwart dekje met goud + bijpassend oornetje (vrouwtje maakte dit volgens mij zelf, erg orignineel)
ehh een ruitjes bomber met bijpassend ruitjes dekje
Een vanillekleurige rijbroek voor 20 euri's, leuk voor de zomer
Een nieuwe cap voor 20 euro
Een kentucky vestje voor 20 euro
En 2x snoep geschept bij Marstall voor 3 euri, ik blijf erbij wat een fijn merk.
Vond het allemaal erg goed geregeld, vanaf het parkeren tot aan de hallen, ze leiden het daar in goede banen, met al die mensen.
Eten en drinken was niet erg goedkoop, maar heb ik ook nog welleens duurder meegemaakt.
We hebben echt een topdag gehad, we zijn redelijk vlot over de beurs gegaan, zo van 11 tot 5 uur en we hebben alles kunnen zien, helaas wat minder show/en clinics dan moet je er naar mijn idee toch wel twee dagen heen.