Hallo mede-deelnemers aan de vierdaagse, hier even een oproepje.
Jullie kennen ongetwijfeld allemaal wel het paardenforum bokt.nl; ook van bokt zijn er mensen die gaan deelnemen straks. We hebben een erg gezellig klets-topic over de vierdaagse:
JoyCiej007 @ [EV] Paardenvierdaagse Epe! Ik ben al aan het aftellen!!Zoals jullie weten zal er op woensdag 9 juni weer gestemd moeten worden voor de landelijke verkiezingen. Er zijn een aantal mensen, en vast nog wel veel meer, die hun stempas hebben om laten zetten naar een kiezerspas, waarmee je ook buiten je eigen gemeente, dus ook in Epe, mag stemmen op 9 juni.
Nu is er op Bokt.nl via het topic eigenlijk een erg leuk en origineel idee ontstaan, wat eigenlijk begon als een grapje/geintje, maar het leek ons eigenlijk wel leuk om het ook echt serieus door te zetten

Plan is om met een groep ruiters/menners die moeten/willen stemmen in Epe, richting gemeentehuis te vertrekken te paard en op de bok; dus eigenlijk 'stemmen te paard'. Leek ons wel een erg leuke stunt! Natuurlijk is het echt voor de leuk bedoeld, en zal het allemaal wel veilig moeten zijn; daarom is het ook niet de bedoeling dat er daar tig paarden, ruiters en menners zich verzamelen, maar een stuk of 10 igg of 20 zou toch wel erg leuk zijn! Er zal contact worden opgenomen met o.a. de Stentor en Hart van Nederland, wie weet krijgen we met deze stunt ook nog wat leuke publiciteit. De menners hebben zowiezo een groom mee, die het paard kan vasthouden; de ruiters kunnen afwisselen en er zijn via bokt ook al een aantal mensen die hebben laten weten dat ze het wel leuk vinden om als 'vrijwilliger' zonder paard te komen.
Is hier enige animo voor? Zijn er meer mensen die hun stempas hebben omgezet in een kiezerspas en van plan zijn om in Epe te stemmen? Natuurlijk zal ieders voor zich wel weten of zijn/haar paard hier wel geschikt voor is. Er zal ook nog gezorgd worden voor de mest op te ruimen; dat kunnen we ook vast wel regelen.
Enige 'min'punt; Er is dan wel markt in Epe centrum; hoe die markt er uit ziet en wat dat voor de ruimte te betekenen heeft, zullen we nog informeren. Het is puur een idee maar het zou erg leuk zijn als we met z'n allen wat leuks zouden kunnen organiseren.
Ik zou in iedergeval de mensen die van plan zijn om in Epe te stemmen willen vragen om hier even te reageren als ze mee zouden willen doen; graag vermelden of het om ruiter of menner gaat en bij menners om hoeveel paarden. Dan hebben we alvast een idee.
Over het tijdstip dat we ongeveer gaan verzamelen zal nog worden overlegd; mij zelf leek een uur of 11 in de ochtend wel een goed idee; dan kan ieders daarna nog kijken hoelaat men wil starten, het is denk ik niet handig om een tijdstip te kiezen ná 13.00 uur ivm. starten voor de rit die dag.
reageren kan overigens ook per mail;
joyciej_007@hotmail.comAls jullie nog mensen weten; vertel het door en wie weet hebben we straks een leuke club bij elkaar!