Paardenvierdaagse Epe! Ik ben al aan het aftellen!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-10 15:57

Joram schreef:
No_No ,
Helemaal van zelf sprekend, maar Henk is niet enige waarmee besproken moet zijn want gene bij wie je paard komt te staan moet het ook goed vinden. Vandaar mijn oproepje ;) .

Henk zet niet zomaar paarden bij elkaar in het land hoor ;)
Het berichtje was voor iedereen in het algemeen die een paard bij Henk neer zet :o

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 17:01

Onderstaand heb ik in het gastenboek van de officiele Eper Paardenvierdaagse site geplaatst, ben benieuwd! :)

Citaat:
Hallo mede-deelnemers aan de vierdaagse, hier even een oproepje.

Jullie kennen ongetwijfeld allemaal wel het paardenforum bokt.nl; ook van bokt zijn er mensen die gaan deelnemen straks. We hebben een erg gezellig klets-topic over de vierdaagse:

JoyCiej007 @ [EV] Paardenvierdaagse Epe! Ik ben al aan het aftellen!!

Zoals jullie weten zal er op woensdag 9 juni weer gestemd moeten worden voor de landelijke verkiezingen. Er zijn een aantal mensen, en vast nog wel veel meer, die hun stempas hebben om laten zetten naar een kiezerspas, waarmee je ook buiten je eigen gemeente, dus ook in Epe, mag stemmen op 9 juni.

Nu is er op Bokt.nl via het topic eigenlijk een erg leuk en origineel idee ontstaan, wat eigenlijk begon als een grapje/geintje, maar het leek ons eigenlijk wel leuk om het ook echt serieus door te zetten :P

Plan is om met een groep ruiters/menners die moeten/willen stemmen in Epe, richting gemeentehuis te vertrekken te paard en op de bok; dus eigenlijk 'stemmen te paard'. Leek ons wel een erg leuke stunt! Natuurlijk is het echt voor de leuk bedoeld, en zal het allemaal wel veilig moeten zijn; daarom is het ook niet de bedoeling dat er daar tig paarden, ruiters en menners zich verzamelen, maar een stuk of 10 igg of 20 zou toch wel erg leuk zijn! Er zal contact worden opgenomen met o.a. de Stentor en Hart van Nederland, wie weet krijgen we met deze stunt ook nog wat leuke publiciteit. De menners hebben zowiezo een groom mee, die het paard kan vasthouden; de ruiters kunnen afwisselen en er zijn via bokt ook al een aantal mensen die hebben laten weten dat ze het wel leuk vinden om als 'vrijwilliger' zonder paard te komen.

Is hier enige animo voor? Zijn er meer mensen die hun stempas hebben omgezet in een kiezerspas en van plan zijn om in Epe te stemmen? Natuurlijk zal ieders voor zich wel weten of zijn/haar paard hier wel geschikt voor is. Er zal ook nog gezorgd worden voor de mest op te ruimen; dat kunnen we ook vast wel regelen.

Enige 'min'punt; Er is dan wel markt in Epe centrum; hoe die markt er uit ziet en wat dat voor de ruimte te betekenen heeft, zullen we nog informeren. Het is puur een idee maar het zou erg leuk zijn als we met z'n allen wat leuks zouden kunnen organiseren.

Ik zou in iedergeval de mensen die van plan zijn om in Epe te stemmen willen vragen om hier even te reageren als ze mee zouden willen doen; graag vermelden of het om ruiter of menner gaat en bij menners om hoeveel paarden. Dan hebben we alvast een idee.

Over het tijdstip dat we ongeveer gaan verzamelen zal nog worden overlegd; mij zelf leek een uur of 11 in de ochtend wel een goed idee; dan kan ieders daarna nog kijken hoelaat men wil starten, het is denk ik niet handig om een tijdstip te kiezen ná 13.00 uur ivm. starten voor de rit die dag.
reageren kan overigens ook per mail; joyciej_007@hotmail.com

Als jullie nog mensen weten; vertel het door en wie weet hebben we straks een leuke club bij elkaar!

Suzan_bobar

Re: Paardenvierdaagse Epe! Ik ben al aan het aftellen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 17:37

Leuk Joyciej hahaha leuk stukje!!
Ik ga met Sandrina mee :D Kreeg ook een erg leuk aanbod van haar voor het geval Boobs niet goed loopt. Ik heb er ineens weer zin in gekregen :D

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 17:42

Leuk jongens, maar niet nieuw, ik stem vaker te paard in Epe, bij het stembureau in Wissel, en geen hond die er vreemd van opkijkt.

Oh, en op marktdag naar het gemeentehuis is misschien niet zo handig, die markt is behoorlijk druk!!!

Ice_baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 18:05

hahahahahahaha..... het is maar stemmen hoor....

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 18:06

stembureau in Wissel?? is dat dichtbij Epe start/finishterrein? genoeg ruimte voor wat ruiters en paarden?

't is gewoon leuk :)

Wat fijn Suzan! Ik had je graag geholpen, maar met een Shet moet je gewoon rekening houden met het PK wat je hebt. Vertel wat houd het erg leuke aanbod van Sandrina in?! :D

En kom gerust een keer 's avonds een borreltje bij ons drinken, gezellig!
p.s. na de vierdaagse dan maar een keer hier met Ot rondje sturen?

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 18:08

Ice_baby schreef:
hahahahahahaha..... het is maar stemmen hoor....

en dus? :7 dan kan je er toch wat leuks van maken?
'maar stemmen', tsja goed ik vind het gewoon belangrijk, ken genoeg mensen die het maar onzin vinden 'dat stemmen' maar wel constant hun mond open hebben als er volgens hen iets niet goed is daar in Den Haag....dat klopt dan naar mijn mening niet.

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 18:11

JoyCiej007 schreef:
stembureau in Wissel?? is dat dichtbij Epe start/finishterrein? genoeg ruimte voor wat ruiters en paarden?

Wat fijn Suzan! Ik had je graag geholpen, maar met een Shet moet je gewoon rekening houden met het PK wat je hebt. Vertel wat houd het erg leuke aanbod van Sandrina in?! :D

En kom gerust een keer 's avonds een borreltje bij ons drinken, gezellig!
p.s. na de vierdaagse dan maar een keer hier met Ot rondje sturen?

Zekers, Sandrina was ook al van het weekend op de camping :D Dus ik denk dat ik nog heel wat koffie kom leuten dan (en die borrel klinkt ook wel lekker hahaha)!! Als Boobsie niet loopt en ik heb geen vervanger voor hem, mag ik bij Sandrina op de wagen mee :D Die heeft mij zo gelukkig gemaakt met dat aanbod ;) Ik had het al een beetje gehad, door de kreupelheid van Boobsie zeg maar.
Ook van jou aanbod wil ik zeker een keer gebruik maken :D Leuk!! Wanneer zijn jullie in Epe? Maandag of al eerder?

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 18:20

kan nog niet met zekerheid gezegd worden ivm. vervoer regelen, maar waarschijnlijk komt dat wel goed en komen we zondag, hopelijk in de ochtend.

Heb hier nog een onaangebroken fles Jagermeister staan (mijn favoriete borrel voor paardenevenementen, jaja) en die gaat lekker mee. Alleen hoort-ie wel IJS en IJSkoud he.....

Sandrina heb jij stroom?????

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 18:55

JoyCiej007 schreef:

Het is ong. drie à vier km, het is wel vervelend dat je N309 over moet steken, kan wel bij de rotonde, ik doe het zelf wel regelmatig, maar vanaf die kant heb je dan wel asfaltwegen. Ruimte is daar wel genoeg, hele grote parkeerplaats.

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 18:58

JoyCiej007 schreef:
ik ga straks Hart van Nederland eens proberen te bellen; wie weet!

blijft toch maar thuis :D ;)

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 19:47

Ja, ik heb stroom en een koelkastje tot mijn beschikking, maar euh gaan we het op een zuipen zetten? Kom maar op met die Jägermeister. De duitse meiden Bettine en Petra met hun superpaarden weten mij voor de schnapps ook al te vinden. Ik neem daarom zelf gemaakte Cointreau mee; ook niet vies in de koffie!
Ik krijg een slechte naam op deze manier! Of wacht eens, heb ik die soms al *D

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 19:57

Gemeenteraadsverkiezingen, maart jl. Heb m'n vriendinnetje even onherkenbaar gemaakt want weet niet of ze met haar hoofd op bokt wil :D Zij is nog te jong om te stemmen en heeft de paarden vastgehouden, die mochten bij nader inzien niet naar binnen :?

Afbeelding

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 20:19

ik doe meeeeeee :d
denk ik :')
als ik er achter ben hoe ik mijn stempas om moet laten zetten naar een kiespas :D

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 20:40

M_D_H schreef:
ik doe meeeeeee :d
denk ik :')
als ik er achter ben hoe ik mijn stempas om moet laten zetten naar een kiespas :D

A: ga met stempas en ID naar gemeentehuis, vóór 4 juni
B: daar zetten ze hem voor je om met een aantal stempels,
C: je moet ook een formulier invullen,
D: dat wordt achter je stem/kiespas geniet,
E: je mag weer naar huis.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 20:44

waneer is het 4 juni :')

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 20:55

Citaat:
* Stemmers met paard:
JoyCiej007 menner met Ot + groom
Sandrina menner? met Fralla + 2 grooms

*Mensen die evt. met paard komen ter 'opvulling' maar niet hoeven/willen stemmen:
Brainless: ruiter (ik laat mijn pas nog even omzetten zodat ik wel kan stemmen)

*Vrijwilligers die mee gaan zonder paard:

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 20:59

het is vrijdag 4 jnui toch?
hmm kun je ook iemand anders je stempas omlaten zetten?

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 22:40

M_D_H schreef:

ik dacht van niet, maar.....Staat allemaal op je stempas, goed lezen.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 22:41

Nee dat denk ik niet.

@ Sandrina; bij mij was het met 5 min. gepiept; heb enkel een stempel + handtekening, geen formuliertje ingevuld en er zit ook geen formuliertje achter geniet. Misschien is dat per gemeente verschillend? Hahaha nou moet nog even kijken hoe ik dat doe met stroom; we hadden vorig jaar wel koelbox mee met koelelementen, maar als die elementen ontdooid zijn, tsja dan heb je er niets meer aan.....

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 22:44

JoyCiej007 schreef:
kan nog niet met zekerheid gezegd worden ivm. vervoer regelen, maar waarschijnlijk komt dat wel goed en komen we zondag, hopelijk in de ochtend.

Heb hier nog een onaangebroken fles Jagermeister staan (mijn favoriete borrel voor paardenevenementen, jaja) en die gaat lekker mee. Alleen hoort-ie wel IJS en IJSkoud he.....

Sandrina heb jij stroom?????

Ik kan evt een vriezer lenen en gebruiken, duurt alleen wel ff voordat de fles koud is ;)
Als je er zondag bent, laat dan weten, kan je zo de fles ff in de vries leggen en dan neem ik die 's avonds zo mee ;)
Moet maandag alleen nog wel werken, dus zondagaaf zuip ik niet mee whahahahaha

Net Boobs weer in het tuig gehad en gestapt :D Ging best goed ;) Been weer gekoeld, wond ziet er goed uit gelukkig,..... We houden hoop :D

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 22:50

JoyCiej007 schreef:
Nee dat denk ik niet.

@ Sandrina; bij mij was het met 5 min. gepiept; heb enkel een stempel + handtekening, geen formuliertje ingevuld en er zit ook geen formuliertje achter geniet. Misschien is dat per gemeente verschillend? Hahaha nou moet nog even kijken hoe ik dat doe met stroom; we hadden vorig jaar wel koelbox mee met koelelementen, maar als die elementen ontdooid zijn, tsja dan heb je er niets meer aan.....

Henk heeft een tweetal koelkasten in de stal staan, met een diepvriesvak(JE). misschien daar de koelelementen leggen? Daar mogen wij gebruik van maken.
Suzan, die diepvriezer komt toch niet stroom van de camping trekken, want er vliegt al zo vaak een stop uit? Er moet eigenlijk een aggregaat bij gezet worden, maar om een of andere reden gebeurt dat niet.

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 22:51

Hahaha nee bij mn schoonmoeder ;) Die heeft ook een vriezer en woont schuin tegenover Henk ;)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 22:57

Sandrina schreef:
M_D_H schreef:

ik dacht van niet, maar.....Staat allemaal op je stempas, goed lezen.

hmm dan ga ik wel mee zonder te stemmen :')
loop stage en kan dan helaas mijn stempas niet om laten zetten aangezien het gemeentete huis eerder dicht is als dat ik klaar ben met mijn stage :(

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 22:57

mysa schreef:
Gemeenteraadsverkiezingen, maart jl. Heb m'n vriendinnetje even onherkenbaar gemaakt want weet niet of ze met haar hoofd op bokt wil :D Zij is nog te jong om te stemmen en heeft de paarden vastgehouden, die mochten bij nader inzien niet naar binnen :?

Afbeelding

Wat mochten ze niet mee naar binnen???? Schandaaaaaalig! Ook niet na voetjes vegen?