[centraal] Holland's Next Top Horse - wie doen er mee?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 21:06

Summertjee schreef:
ik weet nog een paar stemmen dus die zullen er 1 deze dagen wel bijkomen! en die mensen sturen het als het goed is ook door :p

schilt altijd als je er weer iets bij kan krijgen he, ik ben soms ook echt blij met een paar per dag hoor. gemiddelt krijgen we ongeveer hondert per week heb ik uitgerekend

Summertjee

Re: [centraal] Holland's Next Top Horse - wie doen er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 21:10

das veel! wij krijgen er niet meer zo heeel veel de laatste paar dagen toch wel stuk of 20 maar dat is beetje uitzonderlijk :P

over 5 stemmen staan we op plaats 8 :)

Nicky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 21:16

Bari schreef:
Summertjee schreef:
ik weet nog een paar stemmen dus die zullen er 1 deze dagen wel bijkomen! en die mensen sturen het als het goed is ook door :p

schilt altijd als je er weer iets bij kan krijgen he, ik ben soms ook echt blij met een paar per dag hoor. gemiddelt krijgen we ongeveer hondert per week heb ik uitgerekend

Wow !
100 per week is echt veel :P

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 21:29

en wat vinden jullie van de nieuwe foto's bij duuc

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 22:33

De eerste 2 weken vlogen we echt omhoog naar de 300 stemmen ofzo, daarna steeds weer stemmen erbij. En nu een paar per dag, maar ach de afstand is nu zo groot met nr. 4 dat ik me niet echt zorgen maak :Y) We doen er thuis ook nauwelijks moeite meer voor, komt wel weer als het 15 mei is :D Ik zie het namelijk niet gebeuren dat we nu nog uit de top 50 raken, moeten er wel hele gekke dingen gaan gebeuren.

Leuk foto's kyrkelover :j Knap paardje hoor! Mn zus heeft ook een aantal jaar renpaarden getraind. Ook Arabieren, t blijft gaaf om te zien, ook die strandtrainingen, dat ging haaaaaaaaaaaaarrrddd :wow:

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 23:13

Eliine schreef:
De eerste 2 weken vlogen we echt omhoog naar de 300 stemmen ofzo, daarna steeds weer stemmen erbij. En nu een paar per dag, maar ach de afstand is nu zo groot met nr. 4 dat ik me niet echt zorgen maak :Y) We doen er thuis ook nauwelijks moeite meer voor, komt wel weer als het 15 mei is :D Ik zie het namelijk niet gebeuren dat we nu nog uit de top 50 raken, moeten er wel hele gekke dingen gaan gebeuren.

Leuk foto's kyrkelover :j Knap paardje hoor! Mn zus heeft ook een aantal jaar renpaarden getraind. Ook Arabieren, t blijft gaaf om te zien, ook die strandtrainingen, dat ging haaaaaaaaaaaaarrrddd :wow:

zo denken wij hier ook over, de nummer vier is nog ver weg maar we blijven wel alert he haha. enne om met eline kop aan kop te racen vind ik dus niet zo erg haha,

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 23:14

kyrkelover schreef:
en wat vinden jullie van de nieuwe foto's bij duuc

super!

nouklime

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 23:37

Eigenlijk vind ik 15 mei nog zover weg, ik hoop dat ik er dan nog in sta haha. Dat ze het niet eerder doen? Ik heb trouwens ook nieuwe foto´s in mij HNTH profiel staan van Wodka lime ik had namelijk een shoot zondag en dacht laat ik ze daar maar plaatsen.

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 23:39

Bari schreef:
Eliine schreef:

zo denken wij hier ook over, de nummer vier is nog ver weg maar we blijven wel alert he haha. enne om met eline kop aan kop te racen vind ik dus niet zo erg haha,

Wacht maar totdat ik bij jullie ben }> ! :)) := :D :+ wat ben ik toch grappig want zover komt het nooit ) Truste :Z !

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 23:48

Evelienepien: Het belagrijkste is dat je er plezier in heb. :D
Het is nog geen 15 mei, kan nog van alles gebeuren. En we hebben de jury ook nog.

Adhira

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 00:21

Bari schreef:
@ debby, ashmira heb ik ook al gehad, dacht eerst van niet, kan echt niet alles onthouden haha maar we hebben al op jullie gestemd

Haha,en ik dacht dat ik wel op jouw paard had gestemd maar dat had ik niet :o
Je hebt nu 950 stemmen WOW!

groetjes Debby

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 07:18

goede morgen... :o nieuwe morgen, nieuwe kansen he haha.

Summertjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 07:47

alweer ja haha :D denk dat we beter kunnen gaan aftellen? :+

hoop dat het weer een dag vol stemmen wordt hahah :D

Summertjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 07:48

jij bent trouwens ook al vroeg hier bari! :o

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 07:50

Summertjee schreef:
jij bent trouwens ook al vroeg hier bari! :o

ja ik ben vroeg haha, heb vanmorgen fyzio dus ik denk eerst even hier kijken...en naar de stemmen, word zo langzaam een gewoonte, pc opstarten, stemmen kijken, bokken... :P

xEvaatje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 08:56

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 09:28

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 10:20

Bari schreef:

Nou wij staan nu mooi wel 2e }> hehe met wel 1 stem meer :')

We zijn trouwens wel heel hard op weg om Joris weer in te halen Bari :D *\o/* Bokkers naar the top *D

Oeeeew wat een gave pony Evaatje :wow: zal vanavond even stemmen, moet nu heeeeul snel naar mn werk voor k op mn sodemieter krijg := en om nou te zeggen dat k te laat ben omdat k weer ns aan het HNTHen was helpt denk ik niet :+

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 11:37

Evaatje: Lancelot is echt leuk. Heb op je gestemd, moet alleen vanavond als ik terug thuis ben de mail nog activeren. ;)

Moet Bari en Pippi lukken om Joris van plaats 1 te krijgen. :P
Bokkers naar de top. ;)

bailey94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 12:03

lancelot heeft er van mij ook een stem bij
wat een grappig dingetje zeg

nummer 1 moet gewoon verslagen worden haha

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 12:06

**doet dr best om nr 1 te verslaan :+ **

breesje heb wel stemmen bij yeahhhh

maar helaas nog wel op 14de plaatsje..

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 13:15

Eliine schreef:
Bari schreef:

Nou wij staan nu mooi wel 2e }> hehe met wel 1 stem meer :')

We zijn trouwens wel heel hard op weg om Joris weer in te halen Bari :D *\o/* Bokkers naar the top *D

Oeeeew wat een gave pony Evaatje :wow: zal vanavond even stemmen, moet nu heeeeul snel naar mn werk voor k op mn sodemieter krijg := en om nou te zeggen dat k te laat ben omdat k weer ns aan het HNTHen was helpt denk ik niet :+

laat ons maar nog even doorgaan, dan zal zij daar boven nog even benauwd krijgen... }> eline, wij halen haar wel van plek een hehe. ook zonder de bikini hehe :+

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 13:15

punjab schreef:
Evaatje: Lancelot is echt leuk. Heb op je gestemd, moet alleen vanavond als ik terug thuis ben de mail nog activeren. ;)

Moet Bari en Pippi lukken om Joris van plaats 1 te krijgen. :P
Bokkers naar de top. ;)

Bari speeld haar laatste kaart nu nog niet uit...maar ik loer al op haar op nummer een hehe, en anders eline maar

xEvaatje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 13:23

Heel erg bedankt voor de mensen die nog gaan stemmen :D

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 13:25

xEvaatje_ schreef:
Heel erg bedankt voor de mensen die nog gaan stemmen :D

;)