Ik ga dit jaar wsl ook, even afwachten hoe de tijden van de oudergesprekken zijn. Kan ze gelukkig zelf indelen Wil wsl een uitrijdeken, regendeken en misschien een dekje hebben. Vriendin van me wil heel graag voor laarzen, dus gaan samen.
Ik ga bij een ander filiaal hier in Belgie, daar hebben ze ook tentenkampen. Mijn techniek om koopjes te halen: mensen bang maken. Ik zie er dan wss wat minder gezwollen uit, maar ben wel nog allee kleuren in mijn gezicht dan (door kaakoperatie). Goede tactiek toch?
Ik wil een rijbroek, wit dekje, anky in een kleur,peeskappen,uitrijdeken,handschoenen en zwepen. Maar ik hoop dat m'n moeder nog een keer meewilt want vorige keer had ik geloof ik die winkel bijna leeggekocht.
Lijst flink aangepast, ga echt alleen kopen wat ik nodig heb. Veel kosten met mijn eigenhuis, medicatie voor paard. Heb nog maar 3 euro op mijn rekening
Dus echt alleen de dingen die ik nodig heb. Nieuwe jophurs, slobber en miss thermolaarzen.
ik wil een waterdichte uitrijdeken omdat die ik heb te klein is kwpm vest en kijken voor een dekje als er iets moois bij zit oja en dekensingels en een paardrijbroek
Welke dag is volgens jullie de beste dag om te gaan? Ben er nog nooit geweest, ga dit jaar voor het eerst met mn dochter (die wil lekkere warme truien).
Mijn maat zit er helaas ook niet bij, smalste kuit die er tussen staat is nog en wijd, balen! Wanneer komen meestal de extra aanbiedingen online trouwens?
Yinthee
Amadeus <3
Geplaatst: 09-10-13 22:08
CKR; Dan zit je maat er niet bij, helaas.
Djeradalover; Net voor of tijdens de eerste 3 dagen meestal..
CKR
Geplaatst: 09-10-13 22:26
Yinthee schreef:
CKR; Dan zit je maat er niet bij, helaas.
Helaas! Bedankt voor je hulp hè!
Suzie99
Geplaatst: 10-10-13 16:38
Yinthee schreef:
Waar staat de lijst met de laarzen? Ik kan ze niet vinden En waar komen de extra aanbiedingen te staan?