Dat is om elkaar te herkennen. Je Boktnaam staat er op en je eigen naam. Zo is het makkelijker om elkaar aan te spreken.
Jauke en Llevado heb ik ook op de foto. Knappe dieren. Zal er zo wat plaatsen als jullie dat leuk vinden.
Bellatrix schreef:Dat is om elkaar te herkennen. Je Boktnaam staat er op en je eigen naam. Zo is het makkelijker om elkaar aan te spreken.Ahaa hoe groot is zo'n sticker dan?
Fee_ schreef:Jauke en Llevado heb ik ook op de foto. Knappe dieren. Zal er zo wat plaatsen als jullie dat leuk vinden.
ellehcir schreef:Bellatrix schreef:Dat is om elkaar te herkennen. Je Boktnaam staat er op en je eigen naam. Zo is het makkelijker om elkaar aan te spreken.Ahaa hoe groot is zo'n sticker dan?
Asje. Heb er dus nog 1 van vorig jaar, had er een paar geprint want na een aantal uur viel ie er steeds af.
Toffe foto's al! Ik wil die spaanse show ook zien, maar wat is de exacte naam? Ik ga morgen even alles heeeeeel goed doornemen, ik kan nog steeds niet helder nadenken hoop dat ik zondag wel nuttige conversaties kan hebben
Nadat ikeen klein meisj geheel afgelebberd zag worden door Jauke, besloot ik het nog even uit te stellen.
Bellatrix schreef:Asje. Heb er dus nog 1 van vorig jaar, had er een paar geprint want na een aantal uur viel ie er steeds af. Haha! Ga zo ook nog even m'n avatar veranderen, dit gaat niet denk ik hihi
Mijn hartje is zo wel vele malen beter. op die sticker issie echt artistiek verbasterd tot een creatieve blokjesverbouwing.
Bellatrix schreef:Het is duidelijk hoop ik. Volgens mij kan Eline er niet eens iets aan doen dus dat scheelt. Haha
Sani schreef:Mijn hartje is zo wel vele malen beter. op die sticker issie echt artistiek verbasterd tot een creatieve blokjesverbouwing. Haha