Moet ik Jauke nu ook al inplannen als meldplicht nummer 4?
Sani
Geplaatst: 26-08-11 14:41
ik heb je ook ingepland haha!
Amable
Geplaatst: 26-08-11 14:49
Bagheera_206 schreef:
Moet ik Jauke nu ook al inplannen als meldplicht nummer 4?
Uiteraard, Jauke is al bijna een BP (bekend paard ) Dus die moet je wel gemeet hebben natuurlijk Vorig jaar stonden er trouwens ook veel volwassenen tussen de kids hoor, dus schaam je niet
Samsie schreef:
Wat ga je precies met Jauke doen dan
Dat weet ik eigenlijk ook nog niet Iig iets met vd Jullie nog leuke ideën?
is zeker wat leuks van te maken kijk maar naar hollands got talant
Sybriich
Geplaatst: 26-08-11 15:02
Voor mij is het nog niet zeker of ik heen ga! Ik moet nog wachten tot volgende week donderdag, dan krijgen we uitslag met welke paarden Annemarie gaat werken!
Ik was gister helemaal overdonderd toen ik PB kreeg dat Banca Fuga door was naar de stemronde, helemaal blij natuurlijk! Nu hoop ik op veel stemmen, zodat wij de kans krijgen om vertrouwd met Banca om te gaan.
Ik kan de act iig hetzelfde beginnen, dat is misschien wel grappig ja Moet ik er alleen aan denken dat ik een wortel meeneem... En met mijn geheugen kan het zijn dat ik dat tegen die tijd compleet vergeet Anders meldt je vooraf even bij me, je ziet me vast een paar minuten voor ik op mag al bij de ingang staan
Zolang hij ze naderhand op mag eten vindt hij dat heus geen probleem hoor Maar zou wel grappig zijn als ik vraag of iemand ergens een wortel heeft en vervolgens het halve publiek ineens wortel in de lucht houdt
Dat zou wel echt geniaal zijn, 'Jauke zie je de kinderen nu wel?'
Onali
Geplaatst: 26-08-11 15:49
Amable schreef:
Zolang hij ze naderhand op mag eten vindt hij dat heus geen probleem hoor Maar zou wel grappig zijn als ik vraag of iemand ergens een wortel heeft en vervolgens het halve publiek ineens wortel in de lucht houdt
En die dan meesjouwen? En Jauke daarna opeten? 2 zakken vind ik eigenlijk wel zat Maar, als ik er aan denk, bij HGT moest ik mezelf er ook telkens aan herinneren dat ik echt nog effe langs de winkel moest