[WN] SWRN 12 t/m 18 September 2011 Dutch Westernriding Festival

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 12:51

Had mezelf opgegeven als vrijwilliger voor dit evenement, maar nooit meer iets van gehoord, vond ik ook wel jammer.. Had graag willen helpen.

Het heeft ook te maken met hoe je de kritiek op bokt leest (en die kritiek kun je het beste met een korreltje zout nemen hier hihi).
Als iemand schrijft: "die toiletten waren echt smerig"
denk ik: goh, dan moeten we dus volgend jaar misschien toiletdames neerzetten of op vaste tijden de toiletten controleren.
Terwijl andere mensen misschien denken: die mensen kunnen alleen maar zeuren, dan moeten ze zelf de toilet maar schoonmaken.
Laatst bijgewerkt door xShellie op 20-09-11 12:58, in het totaal 2 keer bewerkt

Funnygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 12:52

Hier nog een NK ganger. Allereerst respect en dank voor de vele vrijwilligers en de organisatie die deze wedstrijd hebben mogelijk gemaakt. Gaande weg de wedstrijd zag je al dat de organisatie al dingen anders aanpakte die beter konden. Verdere op of aanmerkingen stuur ik wel direct naar de organisatie. Mijns inziens horen deze hier niet thuis. En dat echt niet omdat we in een "pamper" maatschappij zitten.

corine1981

Re: SWRN 12 t/m 18 September 2011 Dutch Westernriding Festival

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 14:12

Mwagh, misschien kan het topic juist als verzamelpunt gebruikt worden. Zo werd het ook behandeld tijdens de aankondiging toch? :D

Rio93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 15:18

Ik vond het een super evenement!
Voor mij volgend jaar zeker weer!!

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 15:26

Space_nr1111 schreef:
Het heeft er meer mee te maken hoe je kritiek formuleert.

Afbranden en vertellen wat er allemaal niet deugd is simpel, een voorstel doen hoe het eventueel beter / anders kan is opbouwend en bemoedigend.
Er is niet voor niets de spreuk : De beste stuurlui staan aan wal. Ik zou zeggen stap aan boord en kijk hoe het schip beter varen kan.
als jij na een lange reis op je tanden staat te bijten buiten omdat je je auto+trailer nergens kan parkeren en je paard niet fatsoenlijk kan uitladen en ook het programma nog eens dik 2 uur uit loopt en je daar maar staat te staan met je goede fatsoen en een paard die er al lang klaar mee is en dan nog eens moet starten midden in de nacht l*l je wel anders! Zo ook wanneer je wil vertrekken en helemaal ingebouwd staat en er doodleuk tegen je gezegd word morgen ben je de eerste!

Maargoed dat terzijde, Lokatie zelf was leuk, deelnemers zijn leuk, restaurant prima, stands leuk...

Funnygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 20:40

rapido schreef:
als jij na een lange reis op je tanden staat te bijten buiten omdat je je auto+trailer nergens kan parkeren en je paard niet fatsoenlijk kan uitladen en ook het programma nog eens dik 2 uur uit loopt en je daar maar staat te staan met je goede fatsoen en een paard die er al lang klaar mee is en dan nog eens moet starten midden in de nacht l*l je wel anders! Zo ook wanneer je wil vertrekken en helemaal ingebouwd staat en er doodleuk tegen je gezegd word morgen ben je de eerste!

Dat is inderdaad iets dat eigenlijk niet hoort. Ga er dan ook vanuit dat dit het volgend jaar niet meer gaat voorkomen. Of ben ik nu te optimistisch :o

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 21:08

Hier spreekt een vrijwilliger :D

Een poosje terug heb ik me opgegeven als vrijwilliger, omdat het me:
a. erg leuk leuk om een keer in de organisatie van een grote show mee te draaien
b. ik persoonlijk vind dat het niet meer dan logisch is om ook een steentje bij te dragen als westernfan

En eigenlijk wilde ik ook maar even snel reageren hier, want ik heb het echt ontzettend naar mijn zin gehad! Als 'nieuweling' begon mijn week met kaartjes controleren, bordjes ophangen en troep opruimen := Later heb ik mogen helpen met wat uitzoekwerk voor de prijzen en last but nog least mocht ik een aantal dagen bij de inrijbak de ruiters omroepen (ehm, hoe heet dat ook alweer...?) Ontzettend leuk om te doen!!!

Zelf ben ik alleen maar verwend door de organisatie. Eten en drinken was helemaal gratis, er kon altijd even gewisseld worden, of een gezellig praatje tussendoor, etcetc. De vrijwilligers rot behandeld??? Dat is in ieder geval niet mijn ervaring :)
En niet te vergeten; iedereen was ontzettend aardig. Ook fijn als je nieuw bent en nog niemand kent :D

Tuurlijk zijn er verbetenpunten. Waar ik wel even op wil schieten is een aantal opmerkingen over schoonmaken, beveiliging, catering enzovoorts. Dat ligt namelijk niet zozeer aan de organisatie van DWRF, maar aan de mensen van de Uithof (let wel: naar ik begreep!).

Iedereen hartstikke bedankt voor dit evenement! Volgend jaar weer en dan nog ietsje beter! *\o/*

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 21:22

Ik had mezelf een half jaar terug ook opgegeven als vrijwilliger.
Nog een mail terug gehad van Jan Trel dat ik op het lijstje stond, maar heb er verder niks meer van gehoord. ;(
Echt super jammer, was een goede reden geweest om vrij te pakken van mijn werk hihi.

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 21:25

Joh, wat gek? Ik heb wel allemaal mails gehad, maar dat ging via een andere medewerker (niet via Jan). Helaas had ik niet de hele week vrij gevraagd, maar dat ga ik volgende keer zeker wel doen! :j

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 21:27

Ja, ik had de hele week vrij kunnen krijgen, maar aangezien ik zelf niet mee deed met de wedstrijd en ik anders in mijn eentje op en neer moest rijden om te komen kijken, leek het mij wel ideaal om als vrijwilliger mee te helpen en toch een beetje betrokken te zijn bij de wedstrijd.. :) Maar helaas, misschien volgend jaar dan maar

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 21:30

Volgend jaar beter dan inderdaad. Kunnen we in het eggie kennismaken; heb in 1x een boel westernbokkers in het echt ontmoet vorige week :D

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 21:31

lijkt me ook wel leuk om te vrijwilligen, mooie kans ook om veel te leren over de westernsport

jmd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 23:26

Rumpleteaser schreef:
Volgend jaar beter dan inderdaad. Kunnen we in het eggie kennismaken; heb in 1x een boel westernbokkers in het echt ontmoet vorige week :D

Ja, waaronder mij! haha

Wij hebben genoten van het NK, maar het was wel slopend zo weining nachtrust :9k

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 11:37

wat leuk om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. dat is ook wel eens leuk om te lezen

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 11:44

jmd schreef:
Rumpleteaser schreef:

Ja, waaronder mij! haha

Wij hebben genoten van het NK, maar het was wel slopend zo weining nachtrust :9k

Hihihi := ! Ik schaam me diep, maar welk koppie hoort er ook alweer bij jou.....?

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 11:46

Nou Paintless, nu doe je net of niemand zegt dat hij het leuk gehad heeft! De meerderheid van de mensen heeft genoten van alles. Dat er hier en daar kanttekeningen geplaatst zijn kan alleen maar een meerwaarde zijn voor een volgende keer ;)

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 11:48

dat is waar en zo bedoel ik het ook niet. maar op laatst werd het een opstapeling van negatieve dingen. terwijl ik het vanaf hier (de bank) erg naar mijn zin heb gehad. ja oke, de livestream haperde wel eens, en steeds tijdens de prijsuitrijking of als er een bekende van me reed, maar ik baalde goed dat ik er niet was.

vandaar dat ik het even zo zei

belletjhee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 12:29

Nou ik heb t anders reuze naar me zin gehad! Wel mochten de wcs wat schoner, maar naar wat langer zoeken had ik ook schonere wc 's gevonden.. Voor de rest echt een super leuke week gehad en nog een verassing dat ik ook nog op een ander paard de nsba hunter mocht starten! Dat was natuurlijk een geweldige afsluiting.. Wel even een puntje over onduidelijke tijden.. Dat mag volgend jaar beter, maar voor de rest helemaal super! Ik wil iedereen bedanken die dit mogelijk hebben gemaakt, en Francisca petje af voor jou, dat je de hele week de omroep hebt gedaan, super! Ook mensen van t secetariaat een dikke pluim voor jullie! En voor alle vrijwilligers die de hele week hebben klaar gestaan voor iedereen!

fvdhaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 12:43

Ook alle waardering for alle mensen die dit hebben georganiseerd en alle vrijwilligers , voor ons duurde het net even te lang, paard erg vermoeid en last van zijn spieren ivm met zware inrijbak, alle min puntjes hier zullen ongetwijfeld worden meegenomen volgend jaar. De keuze voor gezamelijke hulding vond ik niets miste toch het moment. Waarschijnlijk volgend jaar niet meer een hele week , we zullen keuzes moeten gaan maken. Leuke locatie en volgend jaar weet iedereen de weg.
Organisatie bedankt voor een leuke maar vermoeiende week

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 13:05

Vraagje: weet iemand wie de smid was?

Natascha dH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 14:14

Rumpleteaser schreef:
Vraagje: weet iemand wie de smid was?

Frans Jozef (F.J.) van Reijsen

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 14:16

Dank u!

birdybirdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 15:25

Ik heb het als bezoeker en halve groom ook naar m'n zin gehad! Misschien dat ik volgend jaar ook een paar dgn vrijwilliger wil zijn. Voor dit jaar: Respect voor de organisatie en de vrijwilligers!! _/-\o_

Ik hoop dat er een evalutieformulier online komt zodat ik nog wat verbeterpuntjes aan kan dragen.

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 15:49

Weet niet of iemand het al gezegd had, maar ik vond de linten dit jaar fantastisch mooi :wow: :j Vooral met de mooie stevige haakjes aan de achterkant! Zeer zeker géén flutdingen maar prachtige aandenkens *D

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 16:00

Ja, gaaf waren die linten!!! Heb Buitenzorg nog even mogen helpen met uitzoeken. Supergezellig was dat!
De andere prijzen mochten er ook zijn vond ik; hele mooie beelden heb ik voorbij zien komen.