Nog een paar uurtjes en dan in de auto naar equitana!

Mijn lijstje is ondertussen steeds langer geworden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Don_Zhivago schreef:er liepen genoeg mensen in een rijbroek hoor
manzano schreef:ik doe skinny jeans aan wegens wil ook kijken voor laarzen en toch niet in me "paardenkloffie" lopenWil missch ook kijken voor laarzen, maar dan is het misschien handig om rijbroek aan te doen... Maar dat vind ik ook zo suf
MelanieB schreef:Don_Zhivago schreef:er liepen genoeg mensen in een rijbroek hoor
Nee maarja, tis ook een paardenevent, dus zo raar is het ook niet
Mijn lijstje is wat ingekort weerwant had sommige spullen toch echt ff eerder nodig
Maar heb nog steeds leuk lijstje en kreeg van't werk een hele leuke bonus dus dat word shoppen
renate85 schreef:heb begrepen dat er dan veel western is de donderdag...klopt dat?
dominiquesr schreef:Ik ben terug van Equitana, het was echt super !
Ben wel moe hoor, haha.
Heb erg veel gekocht, en natuurlijk even een foto voor jullie gemaakt.
ik wilde ook nog de 2 nieuwe HKM collecties, bruine en tijger, maar die waren uitverkocht, dus die ga ik maar even bestellen
Antoontje schreef:Is er ook nog veel op de laatste dag, of kan je dan wel echt merken dat het de laatste dag is?
charmar schreef:manzano schreef:ik doe skinny jeans aan wegens wil ook kijken voor laarzen en toch niet in me "paardenkloffie" lopenWil missch ook kijken voor laarzen, maar dan is het misschien handig om rijbroek aan te doen... Maar dat vind ik ook zo suf![]()
misschien nog hapje eten ergens na afloop dus tja dan is rijbroek toch niet echt de van het