Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
indra2001 schreef:(had jagtlust vandaag aan de telefoon, er is geen plek meer vrij , dat boekje is al lang geleden gedrukt zei hij) Gelukkig hadden we op tijd gereserveerd en mogen wij zelfs eerder komen..extra lange vakantie dus!
JoyCiej007 schreef:@ juval; oh stress zal het bij ons ook wel geweest zijn deels hoor. Al raakt ze niet gestresst van een andere omgeving; ze vond het daar echt helemaal prachtig, en was wel gewoon rustig in de wei, begon meteen gras te eten, liep ook altijd met een big smile over de camping heen, zowel voor het inspannen als na de rit, even vrolijk, blij en energiek. Maar de ritten zelf waren voor haar ookwel een beetje stresserig denk ik hoor; ze is moeilijk te rijden met andere ruiters en menners voor haar; ze wil altijd alles inhalen, had m'n handen dus vol aan haar want dan wordt ze gigantisch sterk; pakt bit vast en gaat met al haar gewicht in m'n handen hangen; als je een centimeter ruimte geeft dan is ze weg..... vandaar dat ik ook zo blij ben met m'n rem straks, dat scheelt toch weer wat geruk en gepluk in haar mond, want ja dat moet, maar dat doe ik toch echt niet graag....
Sandrina schreef:Ik moet op woensdag nog boodschappen doen te fiets, wou dan gaan stemmen, maar met zijn allen te paard gaan stemmen is natuurlijk veel leuker!!!
Is dan wel marktdag in Epe. (stemmen kan je in het gemeentehuis op het marktplein) of gaan we ergens in een darpie stemmen?
Jos, is er op dat plein ruimte om te staan en af te stappen zonder een paar rollators om te gooien?
Citaat:* Stemmers met paard:
JoyCiej007 menner met Ot + groom
Sandrina menner? met Fralla + 2 grooms
*Mensen die evt. met paard komen ter 'opvulling' maar niet hoeven/willen stemmen:
*Vrijwilligers die mee gaan zonder paard: