heb er nu al zin in!!!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

AlexAuto schreef:![]()

rowo schreef:Kom sowieso maar op de dinsdag en woensdag
Ze zijn wel super snel met beantwoorden van de mail zeg. Gisteravond heel laat gemaild en nu al mail terug!
sjaantje schreef:Wat voor muziek spelen ze?
maar alles errug goed en de show was in Dieka ook echt super! LiSSy schreef:sjaantje schreef:Wat voor muziek spelen ze?
pop, rock, soms wat nederlandstaligmaar alles errug goed en de show was in Dieka ook echt super!

TeeGee schreef:rowo schreef:Kom sowieso maar op de dinsdag en woensdag
Ze zijn wel super snel met beantwoorden van de mail zeg. Gisteravond heel laat gemaild en nu al mail terug!
Ja echt snel. Ik heb vanochtend gemaild en nu al wat terug.
Ik moet op donderdag M springen maar ik heb dan een tentamen waar ik de tijd nog niet van weet. Ik moest mn starttijd afwachten en dan overleggen. Netjes toch?

ruiterbal word lachen! 
hopelijk krijg ik snel antwoord terug anders word het een rottig concours als ik mij moet haasten of een deel van de dag moet "spijbelen" vanwege de tijden. 
yorin schreef:sabrina heeft er zin inruiterbal word lachen!

...! ruiterdagen hier we come.!
lekker weekje vakantie he! maar hoe doen we dat met het meeten dan? en gaan we nog een keer samen bbqen? ik hoo ut wel
en dan kunnen mensen die mee willen doen gewoon aanschuiven als ze wat vlees en drinken meenemen

vind het best.. dus jullie horen het als er mooie kerels mee willen eten hihi

AlexAuto schreef:Zijn er trouwens nog verzoekjes voor het nog verder optimaliseren van het startlijsten- en uitslagenprogramma?
Voor de applicatie van 2006, zie hier.
Misschien mogelijkheden om:
- zoekpogingen op te slaan;
- op de hoogte gehouden worden per e-mail van:
--> wijzigingen secretariaat;
--> startlijsten/uitslagen van rubrieken;
--> (vul maar in)
Achter de schermen wordt er nog druk gewerkt aan diverse websites.
nathalie1980 schreef:Misschien is het mogelijk om eerder in de maand mei een tijdelijke startlijst te maken voor de pony's. Dit omdat de pony's op vrijdag 18-06 begint. Aangezien de kids nog naar school moeten kunnen we hiervoor iets regelen.