anneoffringa schreef:Ik heb 2 keer een bevestiging via mail van de site gekregen en 1 keer van het mailtje wat ik had gestuurdik denk dat ik er sws bij zit
Welke week ook alweer ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MonteKarlo schreef:Ooh f*ckie, ik zie net dat ik via de mail, zo wanhopig als ik was, verkeerde info heb gegeven..
Ik had M2 ipv M1 geschreven en mijn t-shirt maar M ipv S, dus daar kan ik dan ws in zwemmen![]()
Achja.
Al meer mensen nieuws ?
dedeniesnies schreef:MonteKarlo schreef:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik heb een mail gehad, dat ik definitef sta ingeschreven, niet zon automatische zegmaar.
Ik vrees dus wel dat ze het eerst de mail pakken....
hoelaat had jij gemaild?en naar welk adres?
Sabszz schreef:MonteKarlo schreef:Ooh f*ckie, ik zie net dat ik via de mail, zo wanhopig als ik was, verkeerde info heb gegeven..
Ik had M2 ipv M1 geschreven en mijn t-shirt maar M ipv S, dus daar kan ik dan ws in zwemmen![]()
Achja.
Al meer mensen nieuws ?
Je kan gewoon een mailtje sturen... en klasse maakt eigenlijk niet zoveel uit en je shirt maat ook niet, je krijgt dat shirt namelijk op maandag ochtend en je kan ook gewoon zeggen nee ik wil een Sje ofzo.

MonteKarlo schreef:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik heb een mail gehad, dat ik definitef sta ingeschreven, niet zon automatische zegmaar.
Joline_ schreef:MonteKarlo schreef:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
hoelaat had jij gemaild?en naar welk adres?

Titel moet alleen nog even gewijzigd
Baal wel... Cryssie schreef:Ik had KNHS gebeld net ivm een factuur. Zo nieuwgierig dat ik was, vroeg ik hoe de stand van zaken was met de instructieweek. Bleek dat de site weer op z'n gat zit en ze nog 250 aanvragen/mails hadden liggen.
Ik heel brutaal gevraagd, hoe het zat met de betaling. Ik heb uitgelegd heel graag mee te willen doen, alleen nu het geld niet heb om meteen te betalen ( 13e maand nieuw zadel gekocht pff).
Verteld ze, oh maar dat is niet erg. Stuur een mail naar accommodaties@knhs.nl leg de situatie uit en wie weet kan je er nog bij gezet worden en betaal je in termijnen of 4 weken voor aanvang.
Dus dit ook maar gedaan en hopen, dat ik toch naar week 2 kan.
Maar ze hadden makkelijk de oude regeling kunnen hanteren, als ze zo doen!