Wie van de bokkers heb ik omver gereden met mn rode trolly

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ponytjuh76 schreef:Ik doe toch even een oproepje hierzo... Ik heb gisteren een keer bij de penny piste, een keer bij de fokkerijwereld en bij het rassendefilé meegereden... Ik ben nu wanhopig op zoek naar plaatjes hahaha.. Ik ben in ieder geval het meisje op de bruine ijslander! Ben ook zo benieuwd of iemand een foto heeft van die eindsprint op het rassendefilé ...
SSDesign schreef:Ik denk dat nog bijna niemand tijd heeft gehad om fotos uit te zoeken. Beter wacht je gewoon nog even rustig..
Ik heb je niet op de foto gezet, was er alleen zaterdag...
Marjoow schreef:ponytjuh76 schreef:Ik doe toch even een oproepje hierzo... Ik heb gisteren een keer bij de penny piste, een keer bij de fokkerijwereld en bij het rassendefilé meegereden... Ik ben nu wanhopig op zoek naar plaatjes hahaha.. Ik ben in ieder geval het meisje op de bruine ijslander! Ben ook zo benieuwd of iemand een foto heeft van die eindsprint op het rassendefilé ...
Ik heb er wel een geloof ik. Niet dan de eindsprint, die deed je aan de verkeerde kant
deviltjh schreef:Sorry, ik heb alleen foto's van de clinic ijslanders,
dus niet die die jij opnoemt ( hier waren 1 man en 1 vrouw )
Marjoow schreef:Nouja, aangezien ik best wel druk ben weet ik niet wanneer ik de foto's af ga hebben. Dat kan vandaag of later deze week zijn, maar dat kan ook pas over 2 maanden zijn![]()
Je ziet vanzelf een topic verschijnen, en je kan ook mijn site in de gaten houden