Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
had ook dat vinkje aan gekruist van zet mij op de reseve lijst hahaha niet goed gelezen... dus stond als 2e op resevelijst , en de helft van de gewone lijst was inmiddels vol dus mega snel alles opnieuw ingetikt en sta nu als laatste op de lijst.. heb echt mazzel hahaha
xDebora schreef:Nou, in zijn paspoort staat Alamo. Op wedstrijd -heeft de vorige eigenaresse bedacht- heet hij Mr. Mo (spreek uit als Mister Mo). Ik vond het wel een leuke naam voor wedstrijd + je moest €40 (?) betalen om hem te laten veranderen. Ja, het is dezelfde pony, gelukkig
Dilay_Romy schreef:Noujaa ik word vaak herkent door mn barbiepaard met de bling bling of met het roze xd
Maar de pony van mijn vriendin valt ook wel op xd hahah maar ik denk niet dat er heel veel hadlingers in week 9 zijn aangezien het met name mz is(kunneb natuurlijk ook haffies zijn!) en omdat bij de allround 12 ijn mar we zien wel als ik je denk te herkennen loop ik gwn naar je toe hoor!!
zat bij mij een fjord bij, die was echt geweldig!