xManon_ schreef:Ontopic.. in een hk? Dit is een hk topic gericht op de OS. Alle andere zaken kunnen toch gewoon in het andere hk topic?
SplashIsLief schreef:xManon_ schreef:Ontopic.. in een hk? Dit is een hk topic gericht op de OS. Alle andere zaken kunnen toch gewoon in het andere hk topic? hk is hk zou kunnen..
nynke55 schreef:Snelwandelen vind ik ook raar, je knieen en heupen kunnen daar volgens mij echt niet tegen.Ja dat vind ik er ook heel gek uit zie.
Ladybird schreef:Straks zwemmen ik ga nu eem thee leuten bah.. ik ben meer van de koffie ja ik heb zin in zwemmen
Sani schreef:O. Dan geeft mijn app toch nog wel de Nederlandse tijd. niet te veel er bij op tellen he
furious schreef:ik heb net thee gezet Ik kan computeren en thee drinken tegelijk ik ook... als ik zou willen dan potverdeurie nu heb ik zin in koffie (nu hoop ik dat manon koffie gaat maken...)
patatkraam schreef:furious schreef:ik heb net thee gezet Ik kan computeren en thee drinken tegelijk ik ook... als ik zou willen dan potverdeurie nu heb ik zin in koffie (nu hoop ik dat manon koffie gaat maken...)