moonforever schreef:Dag 1 was geslaagd. !!:) wie komen er morgen allemaal
Morgen niet, maar zondag wel ^^
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Naborah schreef:Leuk, Whisperke!
Ben nog aan het twijfelen of ik de spiegelreflex of de compact camera moet meenemen. Wat een keuzes moet ik maken voor HE
Deze ava beter?
Whisperke schreef:Ik heb indd ook een paar bokkers gezien.. maar heb ze ook niet durven aan te spreken..
Liep eens langs de bokt lounge en heb eens voorzichtig hoi gezegt
Waren indd leuke dingen te zien..
En mijn paardje heeft zich bij fokwereld ook nog eens heel netjes gedragen..
Ik denk die vliegt wel en die staat wel wat te snuiven.. Heb ik opeens een hele lamme achter me aan lopen..
Ach ja zo kan het ook.. Paard vond het wel gezellig het thee kransje.. hhahaha..
Overigens is het een bokker geweest die in het SGW groepje reed met een complete zwarte merrie met oranje dekje en shirtje.. Haar merrie was verliefd op de mijne.. Zou het wel grappig vinden als het ook een bokker is en ik weet wie het is
fatal_flower schreef:Whisperke schreef:Ik heb indd ook een paar bokkers gezien.. maar heb ze ook niet durven aan te spreken..
Liep eens langs de bokt lounge en heb eens voorzichtig hoi gezegt
Waren indd leuke dingen te zien..
En mijn paardje heeft zich bij fokwereld ook nog eens heel netjes gedragen..
Ik denk die vliegt wel en die staat wel wat te snuiven.. Heb ik opeens een hele lamme achter me aan lopen..
Ach ja zo kan het ook.. Paard vond het wel gezellig het thee kransje.. hhahaha..
Overigens is het een bokker geweest die in het SGW groepje reed met een complete zwarte merrie met oranje dekje en shirtje.. Haar merrie was verliefd op de mijne.. Zou het wel grappig vinden als het ook een bokker is en ik weet wie het is
Hihi, dat was de mijne
Gewoon komen kletsen in de tent hoor, we bijten nietHarstikke gezellig juist als iedereen ff langs komt. Morgen ben ik in de lounge te vinden, dan blauw ipv oranje.