Op beide vragen denk ik?Maar ik kan op de jouwe ook wel apart antwoorden. Haha het was best wel druk met het wachten! Zoveel eettentjes stonden er niet, helaas. Viel tegen.. maar opzich kon je wel op n normale tijd eten.
eten op in de kantine en naar de ehbopost gemoeten het is TE warm gewoon. oververhitting Zo even op stal helpen met shadow
Hallo iedereen. ik vind Tim Lips echt sexy weet iemand of hij familie is met Bart Lips??Het was zooo warm daar.blij dat we nu weer in hotel zijn. heet....
TinekeHorses schreef:@Jinte: Zozo, niet anoniem door het leven gegaan? M'n voornaam was anonieme bokker!
Peerke_ schreef:Haha, we hebben dr ontmaskert Jou heb ik nog niet eens gesproken! Ik ga morgen even hoi tegen jou zeggen
VD_NH schreef:Hallo iedereen. ik vind Tim Lips echt sexy weet iemand of hij familie is met Bart Lips??Het was zooo warm daar.blij dat we nu weer in hotel zijn. heet....niemand
Peerke_ schreef:Njaa, ik heb je gezien Ik ben gelukkig ook niet zo moeilijk te herkennen met m'n haar De jongen in t shuttle busje was trouwens vet aardig! Die gaf Daphne (balou_k ) een gratis kaartje voor morgen!
Hooi hier dat kleine ding dat aan Mariska hing Ik heb weer mensen toe te voegen aan mijn lijst onder andere spekkie en rock en nog meer mensen