Livestream, uiteraard...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
calemity_jane schreef:wat een werkelijk afschuwelijke hengstenpresentatie!!! En dan die hillybilly op GGB om te huilen!!! Top hoor voor z´n show op niveau
sliding schreef:calemity_jane schreef:wat een werkelijk afschuwelijke hengstenpresentatie!!! En dan die hillybilly op GGB om te huilen!!! Top hoor voor z´n show op niveau
Daar hebben we een uitleg over gekregen van een bekende.
Die "hillybilly", zoals jij hem noemt, is de eigenaar van GGB.![]()
Hij rijd zelf wat buitenritjes met hem en had gezegd, dat als GGB hier heen zou gaan, hij hem dan zelf wilde rijden.
Dat hij niet veel rij ervaring had was inderdaad te zien en of het verstandig was om hem zelf te rijden op zo'n hengstenpresentatie....misschien niet.
Maar dat is zijn keuze.......hij heeft wel bereikt dat er over gepraat wordt.![]()
VivaLaVida schreef:Die laatste commentatrice was trouwens wel errrug chagareinig volgens mijtijdens de freestyle reining
Sassy4barrel schreef:verography schreef:Ik dusalleen de zondag.
ben op zoek naar fotos van de barrelrace van vrijdag en zaterdag
HaffiePower schreef:Sassy4barrel schreef:
ben op zoek naar fotos van de barrelrace van vrijdag en zaterdag
@ Sassy4barrel: ik moet er nog even doorheen kijken; qua licht was het niet veel soeps om te fotograferen helaas, maar ik heb vrijdag foto's getracht te maken van de barrelrace
Inmiddels een greep uit de (kwalitatief slechte) foto's online (zie onder paardenevenementen op m'n site)
calemity_jane schreef:wat een werkelijk afschuwelijke hengstenpresentatie!!! En dan die hillybilly op GGB om te huilen!!! Top hoor voor z´n show op niveau