Achterwaarts was inderdaad erg jammer, halthouden had inderdaad meer uitgehaald kunnen worden, maar er zijn er genoeg die een voorbeeld aan hem kunnen nemen Waaronder ik, ik kan nog wel even dooroefenen met mijn dikke Haf
SanderD
Geplaatst: 27-09-10 17:46
6% marge bij HP vind ik toch ook wel vrij fors, al is het vergeleken met die 10% van de Duitse amazone peanuts. Rare mensen, juryleden... :'+
crabbybitch
Geplaatst: 27-09-10 17:46
Wat een drama is dit..israel.De hele serie om de 1 naar de knoppen.De bodem lijkt me ook erg nat. En dan nog 66% rijden
Laatst bijgewerkt door crabbybitch op 27-09-10 17:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Heeft Israël eigenlijk een team, of hebben ze daar te weinig ruiters voor? Sander, de marges zijn inderdaad erg groot... Dat Duitse jurylid valt ook aardig vaak 'uit de toon' vergeleken met de rest..
6% marge bij HP vind ik toch ook wel vrij fors, al is het vergeleken met die 10% van de Duitse amazone peanuts. Rare mensen, juryleden... :'+
ze kunnen beter gaan springen... en zo te horen gaat Adelinde dat doen
LoveLita
Geplaatst: 27-09-10 17:57
Biertabje schreef:
ze kunnen beter gaan springen... en zo te horen gaat Adelinde dat doen
Zij zullen er vast tegen kunnen Anders hadden ze ook niet tot dat niveau doorgereden... Ze zullen er al wel vaker last van gehad hebben! Edit: maaaaar Adelinde bleef ook dressuren toch?
crabbybitch
Geplaatst: 27-09-10 17:58
impi schreef:
Weet iemand hoe Luiza nu aan het rijden is?
Ja vrij onrustig.De piaffe gaat heel moeizaam.. Paard heetf constant de mond open Te grote pirouettes... Op het laatst niet echt nageeflijk.
Beetje matige scores allemaal of ligt dat nou aan mij? allemaal rond de 60%. Nouja, matig, is heel goed eigenlijk Maar als je vergelijkt hoe HP, edward, Imke en Adelinde normaal rijden