Oeh, dat filmpje dat hij niet in draf wil. Ookal zit ik er niet op, ik voel me al helemaal stressen. Ik kan daar dus niet tegen hé Ik had hem dus allang een schop verkocht. Ik weet dat het geen zin heeft maar toch
Ik had gister nog iets grappigs Iemand van stal, heeft een shetlander. En die was een tijdje niet gereden, en ze wou erop. Ze vond het toch wel zo veilig om mij er eerst op te zetten. (Is namelijk nog niet zo gevordert en shet is nogal pittig) Nou ik heb nog nooit zo plat gelegen:') Uiteindelijk een klein stukje galop proberen. Ding begint te bokken en hupsjes te maken. Daarna schoot hij in een keer weg, hele onverwachtse bok, en ik lag er echt bijna af Maar heel gemeen hoofd tussen zijn benen en bokken, Ga de foto's en filmpje maar niet neerzetten, dan word ik binnen 1 dag als dierenmishandelaar aangezien. Ben idd te groot, maar weeg bijna niets, en het was maar voor 1 keer
Ja, oke! Ik zal ze neer zetten (En alvast: Ja ik ben een grote dierenmishandelaar, ik mol zjin rug voor mijn plezier, ik rijd er elke dag op en spring er ook een meter mee:+) :
Het lijkt nogal of ik in zijn nek zit, is niet zo Hij heeft gewoon heel veel manen, en geen schoft Bok:
Hier lag ik er bijna af! De eerste keer wou hij niet, dus ik doe mijn armen naar voren, en meisje weer, 'Ja!' En hij begint te rennen!:+ Ik handen op zijn nek leggen, anders ga ik er voorover af En ik zag mezelf al op de grond vallen. Ik ben er niet afgevallen! Heb hem terug gekregen:D