Bedankt voor de stemmen op Zephyr! Ik heb stemmen retour gestuurd!
Evelienepien
Geplaatst: 24-03-09 20:35
Zo, stemrondje voor vandaag zit er tot nu weer op! Miesje en Mylittlejoy; jullie hebben er weer een stem bij Zijn er nog mensen die Gui niet gehad hebben ??
Arme Blizz zakt langzaam in de vergetelheid... Maar we zijn heel blij met alle stemmen die hij al verzameld heeft. Nooit gedacht dat hij zoveel support zou krijgen. De campagne gaat natuurlijk gewoon door.
zo ik heb vlgs mij nu alle nieuwkomers gehad van bokt dan he haha. @ eline ze mogen wel meer dan maar een lap top in de ronde gooien haha. ik ga voor vandaag sluiten, morgen weer een dagje.
DTL
Geplaatst: 24-03-09 23:21
Ben vandaag geïnterviewd en gefotografeerd door de krant (Nord Hollands Dagblad), weet nog niet wanneer het gepubliceerd wordt. Er staat ook een stukje op internet ( http://www.echo.nl/zk-zw/sport/lees/852 ... top.horse/) dit is weer een ander stukje. Was wel leuk vandaag, ze was ook echt super braaf, ben benieuwd welke foto ze kiezen. Ik zal van het weekend ff mijn stem uitbrengen op de mensen die ik nog niet heb gehad! Sorry was er vanaf zaterdag niet meer aan toe gekomen.
Ik ga langzaam aan omhoog, kan ook zeker nog wel stemmen gebruiken, zoals volgens mij vele met mij! Wie weet levert het stukje ook nog wat op!