Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dus ik vermoed wel dat het weer op het hoek is bij de fam smeging....
chica_lover1 schreef:volgens mijn is het op het zelfde land als vorgjaar...
ik ga al een aantal jaar elke keer heen om te kijken en de laaste 2 keer vorgjaar en dit jaar ben ik er bijdus ik vermoed wel dat het weer op het hoek is bij de fam smeging....
is ook wel eens een ramp... morgen maar even wat meer gaan doen tijdens los rijden..
wij gaan over lieveren en niet door altena.. geen idee hoe we gaan rijden
ik zit wel en kijk hoe we gaan rijden
Tango40 schreef:chica_lover1 schreef:volgens mijn is het op het zelfde land als vorgjaar...
ik ga al een aantal jaar elke keer heen om te kijken en de laaste 2 keer vorgjaar en dit jaar ben ik er bijdus ik vermoed wel dat het weer op het hoek is bij de fam smeging....
Het is niet op precies hetzelfde stuk als de voorgaande jaren, maar wel bij dezelfde boerderij. Er staan op het oude stuk namelijk bloemetjes
gewoon telefoonboek ofzo. Mijn moeder was ook wedstrijdsecretariaat en ondanks dat ze haar mobiele nummer erbij zette werden we ook erg vaak door onbekenden op de huistelefoon gebeld voor de wedstrijden
jah dat mag het ook mijn nederlands is niet helemaal op de beste
jah idd ik kan carme wel te pakken krijgen want ga ook met der om dus voor mijn is het even wat anders
rindin schreef:Ik hoop sowieso dat het doorgaat. Is het land na al die regen niet ontzettend nat?
plientjuh schreef:Ik ga morgen fotograferen! Maar zijn veel ringen, dus moet zien hoe ik dat ga doen!

rindin schreef:Ik hoop sowieso dat het doorgaat. Is het land na al die regen niet ontzettend nat?
Born2BCrazy schreef:rindin schreef:Ik hoop sowieso dat het doorgaat. Is het land na al die regen niet ontzettend nat?
Hey, wat gezellig dat je ook meedoet..
Gunstige tijd of?
xSiep schreef:plientjuh schreef:Ik ga morgen fotograferen! Maar zijn veel ringen, dus moet zien hoe ik dat ga doen!
Rond half 3 ring 7 en 8?
Heb er super veel zin in ze loopt zo fijn heerlijk
leef je uit!!
plientjuh schreef:Ik ga morgen fotograferen! Maar zijn veel ringen, dus moet zien hoe ik dat ga doen!
Iedereen heel veel succes!