Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
FunkyMistiC schreef:Weet er iemand of er toevallig een hoefsmid aanwezig zal zijn? (zaterdag)
Diesel54 schreef:Ik heb ook al heel wat verhalen gehoord over het terrein op getrokken worden met de trekker en dan nog glibberent richting de sloot glijden met auto en trailer...
hesterv schreef:Ik ga straks ook kijken, bij mn vorige pony oa. Die loopt in de M1 dress en B springen. Hoop alleen dat ik zelf met mn busje het terrein weer af kan komen. Schiet compleet in de stress áls me dat niet zou lukken
amondi schreef:hesterv schreef:Ik ga straks ook kijken, bij mn vorige pony oa. Die loopt in de M1 dress en B springen. Hoop alleen dat ik zelf met mn busje het terrein weer af kan komen. Schiet compleet in de stress áls me dat niet zou lukken
Troost je met de gedachte dat er nog nooit iemand is blijven staan..... Desnoods geef je het stuur aan een trekkerhulp en vraag je of hij hem eruit wil sturen..... Ik vond het in het begin ook doodeng achter zo'n tractor aan. Nu niet meer, maar als iemand een range rover te leen heeft, dan hou ik me aanbevolen!!!