Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
judies schreef:ook ik ( wij) komen.
Gelijk ook mijn nieuwe hond halen....
judies schreef:Ja ben toch ook helemaal nieuw hier op forum, ook al rijd ik al een aardig tijdje paard.
dus kan ik me ook helemaal " inburgeren " hier en in de NL western, aangezien ik in Tsjechie woon.
judies schreef:Hahaha ik kom zelf uit nederland en ben een paar jaar terug naar Tsjechie verhuist.
Zo heel af en toe kom ik nog in NL, nu heeft trickrider mij enthousiast gemaakt over de clinic en aangezien ik ook via haar een hondje erbij heb genomen en die opgehaald moet worden ga ik deze reis maar combineren.
Ja de BBQ wil ik ook niet missen dus daar zal ik ook bij zijn.
Voor de rest heb ik een nieuwe camera en die ga ik veel gebruiken op de clinic.
ik vindt barrel en polebending helemaal geweldig het gaat zeker gezellig worden onder elkaar
judies schreef:ook ik ( wij) komen.
Gelijk ook mijn nieuwe hond halen....

judies schreef:hi Mikkee
Ja via trickrider, zijn we nu bezig met een ruin van 12 jaar oud, hij zoekt een goed tehuis en een nieuwe grasmaaier hadden we toevallig nodig, je kan nog op hem rijden ook. wel rustig aan maar dat komt wel goed.
.
Ik heb op hem op mn oude werkplek altijd de buitenritten begeleid. Mn zusje heeft op hem haar eerste Western lessen genomen. Hij komt van Arcese dus alle knopjes heeft ie
.
maarja hij is nog jong en straks zie ik wel verder