Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amondi schreef:Jammer dat die foto's er dan niet staan...
amondi schreef:Jammer dat die foto's er dan niet staan...
ThaGirl schreef:Lijkt het maar zo of dit dat meisje op P&P echt zo gespannen?
amondi schreef:suleilitha schreef:62,75 %, niet slecht voor zo'n jong meisje die deze pony nog niet lang rijdt!!!
Klopt, maar als mijn kind zo gespannen was in een proef, zou ik mijn aspiraties even opzij zetten en haar niet meer op een hengst met zo'n achtergrond laten rijden op zo'n wedstrijd! Iedereen( wij ook) kijken ernaar. En ja, ik vond hem onder Marrigje ook veel fijner lopen, logisch, zij kon eraan rijden terwijl dit meisje ( zo te zien) de opdracht heeft gekregen doodstil te blijven zitten en de pony het werk laat doen.
Hoe ver moet je gaan in de ponywereld? Moet dat meisje nu al starten op een internationaal festival of gewoon nog een jaar doortrainen totdat het meisje grip heeft op deze superpony?
Dat haal ik idd uit de foto's waarop er geen moment ontspanning is bij de ruiter of pony.
Ptries schreef:Maar als ze een niveau lager zou starten zou het volgens een hoop mensen weer niet eerlijk zijn tov de tegenstanders om met zo'n pony een lager niveau te starten...
Nyckle schreef:Nette foto's zeg!
Hoe oud is dat meiske dat op PP rijdt?
_Question schreef:En ook ik vind P&P niet echt super over de rug lopen, vind het er wat nep uitzien. Vind het wel echt een prachtig dier hoor, daar niet van.
Mooie foto's, die vos is erg aansprekend
TurdusMerula schreef:Ik weet dat het geheel offtopic is, maar wat een ontzettend lelijk hoofdstel heeft Power & Paint! De gesp van de keelriem precies aan de zijkant/onderkant en aan dezelfde kant zie je die riemen op het kopstuk.
Zal absoluut een kwestie van smaak zijn, en zo rondgenaaid enzo, wat vast niet goedkoop! Maar nee, sorry...
Geheel offtopic, pardon, kon het even niet laten!
Ik vind de foto's erg mooi.
De pony's zien er gewoon super uit.