Maar dat kan me geen reet schelen, want Kato komt er helemaal bovenop
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Yess !!! Goed nieuws voor Kato en jou dus ! 

Moet eerst nog een aantal dagen in de schuilstal aan de zemelenslobber helaas... Ruwvoer is te ruw voor haar slokdarm, die moet eerst hersteld zijn..
Teuntje111 schreef:ze mag voorlopig nog niet op het landMoet eerst nog een aantal dagen in de schuilstal aan de zemelenslobber helaas... Ruwvoer is te ruw voor haar slokdarm, die moet eerst hersteld zijn..

) is er niet minder om!
Morgenmiddag krijgt ze trouwens een 2e scopie om te kijken of ze al goed herstelt. Teuntje111 schreef:hihi, nu mag ik morgen op ziekenbezoek bij Kato, is eens wat anders als bij een mens op ziekenbezoekMorgenmiddag krijgt ze trouwens een 2e scopie om te kijken of ze al goed herstelt.
Teuntje111 schreef:ze staat op DAP Bodegraven. In een helemaal kale stal, meiske had zo'n honger dat ze het zaagsel a la minute op ging eten, dus onmiddelijk maar uit de stal gehaald en werd er een box leeggemaakt

kan je tijdens het wachten even lekker bokken

maar ik blijf zo ontzettend blij voor je, dat wil je niet weten!
gauw opknappen katootje!
goed nieuws gelukkig. Nu snel weer helemaal herstellen. Dikke knuffel voor Kato.