Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
daffodil schreef:nieuwe jodhpurs ook.

Dus die gaat 's maandags naar Epe.

Angela77 schreef:Ook ik vertrek zondag die kant op, maar moet nog zoooooveel doen voor die tijd!
Komt goed...![]()
Het eerste nachtje ben ik alleen, want mijn vierdaagse-vriendinnetje komt zondags pas terug uit America.Dus die gaat 's maandags naar Epe.
).

carolalisa schreef:ik heb weleens vaker gelezen over de paardenvierdaagse.. heeft iemand mischien een site of iets dergelijks voor me en is het mogelijk om een email te krijgen wanneer het inschrijven begint (voor volgend jaar uiteraard) en hoeveel kilometer is zoiets. ik neem aan dat alles in stap gaat. ik ben nog nooit op een paardenvierdaagse geweest maar het lijkt me echt heel erg gaaf om een keer mee te doen. alle info welkom
Tadaaa:anhiza schreef:Angela77 schreef:Ook ik vertrek zondag die kant op, maar moet nog zoooooveel doen voor die tijd!
Komt goed...![]()
Het eerste nachtje ben ik alleen, want mijn vierdaagse-vriendinnetje komt zondags pas terug uit America.Dus die gaat 's maandags naar Epe.
Kim: zit je ook op FW?
Denk namelijk je fjord Mandy te herkennen van het forum!?
Rijd je Epe met je fjord of de Ijslander?
Het eerste jaar heb ik Epe ook onder de man gereden met mn fjordenmerrie,maar als manlief aangespannen wil rijden ''moet'' ik als groom mee.....
nmiddels is de fjord ook wat ouder aan het worden en gezien haar karakter leek het me verstandiger die de laatste jaren maar thuis te laten!
Tot gauw!