Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
quinoa schreef:Oh wat vreselijk zeg, die man kermde echt van de pijn, een vreselijk geluid.
Maar zijn is er nog beeld materiaal van terug te zien?
Up_to_Date schreef:Ik ben ook benieuwd of er ergens een filmpje is van het evenement.
Dus ik kan mijn jas in de auto laten morgen??

) asje86 schreef:Casca: ik heb gekeken of ik er met openbaar vervoer heen kon,alleen was voor mij 2,5 uur reizen! maar er komen wel bussen, de laatste rijdt om 6/7 uur weg...en de trein (20 min lopen) rijdt tot 22:00uur...
Up_to_Date schreef:Ik ben ook benieuwd of er ergens een filmpje is van het evenement.
Dus ik kan mijn jas in de auto laten morgen??
Ik was daar een van:D. Dus in de barrage achteraf mocht ik terug komen. Mocht als 4e in de barrage starten, en er waren 2 foutloos al, en 3 prijzen dus nog niks was zeker. Maar ik bleef ook foutloos, niet geweldige tijd maar was genoeg voor een 3e prijs:D. Toen pony 6 uur op de trailer!!! Zo'n stom tijdsschema! En dan ook nog een clinic van Albert Voorn tussendoor die wel 100x vertelde hoe goed hij zichzelf vond. Hij werd gewoon weg gekeken! Toen begon het L/E progessief om half 9 weer, toen moesten er dus nog een stuk of 60 combinatie's afgewerkt worden, is wel nachtwerk geweest.