Almelose Ruiterdagen 2008

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Re: Almelose Ruiterdagen 2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 21:58

Itsmy1987 schreef:
tentje? ga je alleen of met iemand anders?

Ik ga met anderen. Hoezo is een tent zo raar dan??? Clown

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 22:01

Nee hoor. Staan wel meerdere mensen met een tent! Hopelijk is het dit jaar mooier weer van vorig jaar. Dat was echt een dikke modderbende. Nagelbijten / Gniffelen

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 22:02

Als het maar niet regent vind ik alles best hahaha Haha!. Ik ben in 2006 een dag op bezoek geweest bij de mensen waar ik nu mee mee ga.

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 22:11

Jow schreef:
sjaantje: bedankt.. t is wel een relaxte hengst. hij staat bij ons ook naast mn merrie alleen met een dichte wand ertussen zodat ze elkaar niet kunnen zien.. t lijkt me wel heeeeeeeel gaaf om mee te doen. gewoon hele week sfeer proeven en een keer andere mensen zien enzo. maargoed. we moeten dus ff kijken of we t geregeld kunnen krijgen. maar ik wacht t vraagprogramma wel ff af, ben er wel benieuwd naar. dus het is niet zo dat je per dag 2 proeven per paard kan rijden??

Nee niet elke dag 2 proeven.

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 22:11

Nee regen wil niemand graag Haha!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 22:14

sjaantje schreef:
Nee regen wil niemand graag Haha!

Nee snap ik maar ik wil ook niet in mijn tentje wegdrijven Tong uitsteken

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 22:16

hahaha, drijven kun je met regen, maar ook met veel zon Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 11:20

Hoe snel is zo'n camping eigenlijk vol vraag ik me af. K denk niet dat we er blijven slapen, aangezien we er een half uur vanaf wonen. T lijkt me alleen wel erg leuk om daar eens een paar nachtjes te slapen en dan starten.

DDDDDDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 11:38

orionneke schreef:
Itsmy1987 schreef:

nee is niet raar hoor Knipoog .. maar waarschijnlijk ga ik er alleen naar toe, doen dat meer mensen?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 16:28

Er gaan vast meer mensen alleen er naar toe. Hoe ga jij er dan heen? Heb je een vrachtwagentje om al je spullen mee te nemen of een grote trailer? Waar kom jij eigenlijk vandaan?

DDDDDDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 16:48

kom uit het oosten van brabant. 1,5 a 2 uur van almelo af. heb nog niet zoveel geregeld alleen dat ik het paard bij een manege zo'n 20 min. van het evenement af kan stallen. op die manege komen meer paarden te staan die daar aan mee doen. ik heb dan een trailer en auto voor mijn spullen Knipoog

mylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 19:43

ik ga ook weer... na lang twijfelen toch besloten om weer te gaan! Wij slapen met hond en paard op een boerderij ong 10 minuten van het evenement af. Is echt super geregeld we gaan dit jaar voor het derde jaar! leuk hoor!! toch wel weer heel veel zin in!!

AlexAuto

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 10:50

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 13:33

Ik wil daar misschien ook wel rijden.
Hou dit topic iig even in de gaten.. Lachen

DNI

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 22:14

Ja, ik ga dit jaar weer! Haha!

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 09:22

orionneke schreef:
Itsmy1987 schreef:

Hey,

Wat leuk dat je gaat.. Is echt hartstikke leuk!!
Ik ga denk ik volgend jaar weer (mits vasco het toelaat) vond dat hij vorig jaar toch wel (heel veel) geleden had, kleine binnenvetter.. Hoe is het verder?? met paardje?? Je gaat het vast super krijgen met 2 van die veteranen!!!

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 09:59

DNI schreef:
Ja, ik ga dit jaar weer! Haha!

Leuk ! We moeten dan eigenlijk wel effe meeten met het topic he Knipoog

Domino krijgt het druk deze maand zie ik Bloos! Bloos!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 10:02

sjaantje schreef:
hahaha, drijven kun je met regen, maar ook met veel zon Haha!

Ik weet nog wel afgelopen jaar. Ik moest op dinsdag en woensdag springen in de B en L. Toen was het nog 26 graden en zon. De dagen er na was het echt drama. Het parkeer terrein was zondag eén en al blubber. Zondags moest ik finale, en vrachtwagens moesten echt het terrein op worden gesleept. Echt grote tegenstellingen qua weer dus in 1 week.
Maar voor dit jaar gaan we voor ZON, ZON, ZON Haha!

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 17:37

Nou echt wel voor zon dit keer zeg. Met ruiterbal had ik een witte broek aan. Die is nooit meer volledig wit geworden. Modder zat me tot in de knieholtes. *LOL*

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 21:05

kivas schreef:
Hey,

Ik ga denk ik volgend jaar weer (mits vasco het toelaat) vond dat hij vorig jaar toch wel (heel veel) geleden had, kleine binnenvetter.. Hoe is het verder?? met paardje?? Je gaat het vast super krijgen met 2 van die veteranen!!!

Heej,

Ik dacht dat jij dit jaar ook zou gaan dat Peggy zei!!??? Mijn paard doet het SUPERZZZ ze is zoooo lief he Lovers Ben sinds half november weer aan het rijden en hebben nu 2 wedstrijden gehad met 2 proeven. Eerste keer liep ze 180 en 179 en vandaag 182 en 190 (uitslag verder weet ik niet, we zijn voortijdig gegaan ivm dat mn pa weg moest). Ik ben zo blij met haar ze is gewoon nergens bang voor ziet geen spoken, ik heb weer lol in het rijden!!!!! Vandaar dat ik ook mee naar Almelo ga, heb er alle vertrouwen in dat ze zich netjes zal gedragen, maw dat ik heelhuids zonder stress weer thuis kom Haha!

De jouwe doet het toch goed of niet???

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 12:16

orionneke schreef:
kivas schreef:
Hey,

Heej,

Ik dacht dat jij dit jaar ook zou gaan dat Peggy zei!!??? Mijn paard doet het SUPERZZZ ze is zoooo lief he Lovers Ben sinds half november weer aan het rijden en hebben nu 2 wedstrijden gehad met 2 proeven. Eerste keer liep ze 180 en 179 en vandaag 182 en 190 (uitslag verder weet ik niet, we zijn voortijdig gegaan ivm dat mn pa weg moest). Ik ben zo blij met haar ze is gewoon nergens bang voor ziet geen spoken, ik heb weer lol in het rijden!!!!! Vandaar dat ik ook mee naar Almelo ga, heb er alle vertrouwen in dat ze zich netjes zal gedragen, maw dat ik heelhuids zonder stress weer thuis kom Haha!

De jouwe doet het toch goed of niet???

De mijne gaat als een zonnetje, helemaal super..
Ik zou idd dit jaar wel weer gaan, maar omdat er dat weekend erna (dezelfde week) meteen een selectie is en Vasco vorig jara toch behoorlijk wat geleden had heb ik besloten toch maar niet te gaan.. Graag wil ik proberen om me te slecteren voor de kampioeenschappen, vandaar dus..
Super dat het allemaal zo goed gaat en dat ze zo braaf is.. Heerlijk!! Jij in ieder geval succes, het is in ieder geval super leuk!! Vooral met die 2 veteranen!! Super wedstrijd!

Namapo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 21:46

Weet iemand of het ook mogelijk is om te camperen bij de manege? Of alleen bij de boscamping van de scouting.
Zag vorig jaar een klein grasveldje tussen manege en wedstrijd terrein waar ook caravans stonden. Kon me ook herrineren dat je daar voor op kon geven, maar begreep via via dat ze waarschijnlijk alleen campers en vrachtwagens toelaten.
Volgens mij passen die niet op dat veldje wat ik zag.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 09:48

Ik ga dit jaar ook! Waarschijnlijk voor het eerst zonder paard Boos!. Mijn zusje start waarschijnlijk wel in het B met de Rubels Haha!.
Ik ga nog wel even hard op zoek naar een M paard om zelf ook mee te kunnen doen.
Wij slapen ook op het terein!

Marieke__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 09:58

Mijn tweelingzus gaat ook alleen.
Ikga nog niet met mijn paard, die heeft nog teveel spatjes Huilen van het lachen

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 11:33

Barbara_m schreef:
Ik ga dit jaar ook! Waarschijnlijk voor het eerst zonder paard Boos!. Mijn zusje start waarschijnlijk wel in het B met de Rubels Haha!.
Ik ga nog wel even hard op zoek naar een M paard om zelf ook mee te kunnen doen.
Wij slapen ook op het terein!

Hahaha BAR ! Ik kom jou ook overal tegen Clown
Ik wil dit jaar ook graag gaan met mijn paard. Die word buiten ook snel fris, en laat zich dan gek maken in z'n "kop" zeg maar.
En dan word ik nogal voorzichtig. Maar na een paar buitenconcoursen word hij voor mijn gevoel al safer Lachen

Je slaapt op het terrein bar, ik weet niet helemaal hoe dat werkt, hoe dan ? Met een tent ? Of caravan ofzo ?