Itsmy1987 schreef:tentje? ga je alleen of met iemand anders?
Ik ga met anderen. Hoezo is een tent zo raar dan???
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Itsmy1987 schreef:tentje? ga je alleen of met iemand anders?
. Ik ben in 2006 een dag op bezoek geweest bij de mensen waar ik nu mee mee ga. Jow schreef:sjaantje: bedankt.. t is wel een relaxte hengst. hij staat bij ons ook naast mn merrie alleen met een dichte wand ertussen zodat ze elkaar niet kunnen zien.. t lijkt me wel heeeeeeeel gaaf om mee te doen. gewoon hele week sfeer proeven en een keer andere mensen zien enzo. maargoed. we moeten dus ff kijken of we t geregeld kunnen krijgen. maar ik wacht t vraagprogramma wel ff af, ben er wel benieuwd naar. dus het is niet zo dat je per dag 2 proeven per paard kan rijden??
sjaantje schreef:Nee regen wil niemand graag

orionneke schreef:Itsmy1987 schreef:tentje? ga je alleen of met iemand anders?
.. maar waarschijnlijk ga ik er alleen naar toe, doen dat meer mensen?
orionneke schreef:Itsmy1987 schreef:tentje? ga je alleen of met iemand anders?
DNI schreef:Ja, ik ga dit jaar weer!

sjaantje schreef:hahaha, drijven kun je met regen, maar ook met veel zon
kivas schreef:Hey,
Wat leuk dat je gaat.. Is echt hartstikke leuk!!
Ik ga denk ik volgend jaar weer (mits vasco het toelaat) vond dat hij vorig jaar toch wel (heel veel) geleden had, kleine binnenvetter.. Hoe is het verder?? met paardje?? Je gaat het vast super krijgen met 2 van die veteranen!!!
Ben sinds half november weer aan het rijden en hebben nu 2 wedstrijden gehad met 2 proeven. Eerste keer liep ze 180 en 179 en vandaag 182 en 190 (uitslag verder weet ik niet, we zijn voortijdig gegaan ivm dat mn pa weg moest). Ik ben zo blij met haar ze is gewoon nergens bang voor ziet geen spoken, ik heb weer lol in het rijden!!!!! Vandaar dat ik ook mee naar Almelo ga, heb er alle vertrouwen in dat ze zich netjes zal gedragen, maw dat ik heelhuids zonder stress weer thuis kom 
orionneke schreef:kivas schreef:Hey,
Wat leuk dat je gaat.. Is echt hartstikke leuk!!
Ik ga denk ik volgend jaar weer (mits vasco het toelaat) vond dat hij vorig jaar toch wel (heel veel) geleden had, kleine binnenvetter.. Hoe is het verder?? met paardje?? Je gaat het vast super krijgen met 2 van die veteranen!!!
Heej,
Ik dacht dat jij dit jaar ook zou gaan dat Peggy zei!!??? Mijn paard doet het SUPERZZZ ze is zoooo lief heBen sinds half november weer aan het rijden en hebben nu 2 wedstrijden gehad met 2 proeven. Eerste keer liep ze 180 en 179 en vandaag 182 en 190 (uitslag verder weet ik niet, we zijn voortijdig gegaan ivm dat mn pa weg moest). Ik ben zo blij met haar ze is gewoon nergens bang voor ziet geen spoken, ik heb weer lol in het rijden!!!!! Vandaar dat ik ook mee naar Almelo ga, heb er alle vertrouwen in dat ze zich netjes zal gedragen, maw dat ik heelhuids zonder stress weer thuis kom
De jouwe doet het toch goed of niet???
. Mijn zusje start waarschijnlijk wel in het B met de Rubels
.
Barbara_m schreef:Ik ga dit jaar ook! Waarschijnlijk voor het eerst zonder paard. Mijn zusje start waarschijnlijk wel in het B met de Rubels
.
Ik ga nog wel even hard op zoek naar een M paard om zelf ook mee te kunnen doen.
Wij slapen ook op het terein!