Nu heb ik alleen kans dat ik niet mag. Me moeder wil dat ik pese de hele dag op me broer ze verjaardag ben..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

mel_shet schreef:Amber_ schreef:Alleen trainen zegt echt niks.. haha en ik kan het weten!
Idd sommige paarden gaan gewoon stukke harder als er 1 naast loopt, maar ook denk je bijv dat je paard heel snel kan, maar dat het nog vies tegen valt als je eenmaal de race rijdt!
Nee dat is zo, maar zo ik jou tijd mogen weten van die andere race?
Ik train vooral op van sitlstaand naar rengalop
Citaat:Ik train vooral op van sitlstaand naar rengalop
Citaat:waar oefen jij dan?
Amber_ schreef:Poeh ! Ik zou mijn tijden egt niet weten sorry!
Die hoor je ook niet..
Splinter schreef:O wel op een ruiterpad, ik dacht al, heb jij nog een stukkie droog land![]()
Ik hoop dat het weer gaat opknappen, want als de landen zeiknat blijven is er ook niets aan
Amber_ schreef:Je woont een beetje ver om te oefenen met mij ! Das wel jammer haha
Splinter schreef:stompwijk, dus vlakbij zoetermeer
maar ik doe niet mee hoor, een vriendin van me, Mijne is ruim 1.70 mag helaas niet![]()
Maar ik kan je verzekeren dat onze pony bloedsnel is
Splinter schreef:waar sta jij? in die weg bij de groene meer?
mel_shet schreef:Amber_ schreef:Je woont een beetje ver om te oefenen met mij ! Das wel jammer haha
Ja idd, Ik oefen nu maar 1 keer in de week tegen andere paarden. Maar lijkt me leuk om een keer tegen jou te racen. Gewoon om te zien wat die bolle Haflo nou eigenlijk in zich heeft.
Jouw Fjord springt hoog zeg![]()

mel_shet schreef:Splinter schreef:waar sta jij? in die weg bij de groene meer?
Ja, de allereerste boerderij aan de rechterkant. Met die witte bakrand.
Mijn paardje staat altijd in dat weitje bovenaan.
Splinter schreef:of eigenlijk niet, dan is het niet meer spannend van wie er wint
Haha, ik weet helemaal niet wat ik van de ponys die meedoen moet verwachten,. Dus wij doen mee voor de lol. Doen we zowieso al, al zou het leuk zijn als we bij de eerste 5 komen
mel_shet schreef:Splinter schreef:of eigenlijk niet, dan is het niet meer spannend van wie er wint
Niet te veel zelfvertrouwen heHaha, ik weet helemaal niet wat ik van de ponys die meedoen moet verwachten,. Dus wij doen mee voor de lol. Doen we zowieso al, al zou het leuk zijn als we bij de eerste 5 komen
Citaat:Je kan ook zeker Welshjes, Arabiertejs, NRPSjes verwachten.. Van die snelle!
Splinter schreef:O nee zo bedoelde ik het niet![]()
Ik bedoelde gewoon als je tegen elkaar oefent weet je wie er sneller is, dan is het in het echie niet meer spannend
Splinter schreef:O nee zo bedoelde ik het niet![]()
Ik bedoelde gewoon als je tegen elkaar oefent weet je wie er sneller is, dan is het in het echie niet meer spannend
Dat is idd zo, kan ook een beetje de-motiverend worden denk ik?!
whaa idd
Splinter schreef:whaa idd