Dan wil ik best even langskomen, dan heb ik sowieso wel tijd namelijk.
Als ik er rond kwart over 8 ben, ben ik dan op tijd?
Ik begrijp dat je eerst dressuur doet, en daarna pas de springproef?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mylo schreef:hoi hoi!! ik wil ook wel heeeeel graag foto's!! donderdag moet ik springen in de B Sandra van Dalen met Tyler als 9e geloof ik! begint om 19.00 uur
Ben trouwens groom loos... dus mocht iemand zich spontaan willen aan bieden altijd welkom!
en zaterdag dressuur M1 als 2e maar heb gevraagd om als laatste te mogen strarten maar niets van gehoord dus dat zel wel niet gaan!
mylo schreef:hoi hoi!! ik wil ook wel heeeeel graag foto's!! donderdag moet ik springen in de B Sandra van Dalen met Tyler als 9e geloof ik! begint om 19.00 uur
Ben trouwens groom loos... dus mocht iemand zich spontaan willen aan bieden altijd welkom!
en zaterdag dressuur M1 als 2e maar heb gevraagd om als laatste te mogen strarten maar niets van gehoord dus dat zel wel niet gaan!
mynique schreef:Ik zit net naar het weer te kijken voor morgen maar zie alleen maar regendruppels![]()
Ik ga de zonnedans maar doen, misschien dat het helpt.
Dan maar hopen dat het gras geen blubberbende gaat worden.
Noukie schreef:nogmaals n poging wagen: weet iemand de deelnemers of nog beter startlijsten van t (inter)nationaal springen?
Noukie schreef:Noukie schreef:nogmaals n poging wagen: weet iemand de deelnemers of nog beter startlijsten van t (inter)nationaal springen?
gevonden inmiddels
Bonte schreef:linkje?????
mynique schreef:Heeft mijn zonnedansje niet geholpen, het regent hier pijpenstelen.....
Ik blijf dansen hoor!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mosh schreef:Moschino, als je een leuk fototje kan knippen zou dat fantastisch zijn. Ik heb gewoon helemaal geen rijfoto's van Tresor, echt schandalig
Moschino schreef:mylo schreef:hoi hoi!! ik wil ook wel heeeeel graag foto's!! donderdag moet ik springen in de B Sandra van Dalen met Tyler als 9e geloof ik! begint om 19.00 uur
Haha ach als ik er morgen toch ben, kan ik jou ook meteen fotograferen
Zou je zodra je een tijd weet, dat even kunnen zeggen?Dan loop ik je in ieder geval niet mis
sabje19 schreef:Heb je Levada al geprobeerd.
Hier regent het nog gewoon, weet niet in welk deel je woont van Haarlem